Da... sa mai vanda si ei un adaptor... Te doare capul.
Xbox One is designed to be always-on for 10 years • News • Eurogamer.net
si o veste mai putin buna, in conditii efective de gaming:A highly placed source says that the console has been designed with a ten-year lifecycle in mind and that it is designed to be switched on for that entire period.
What's more, during that time it needs to operate almost silently in order to earn its place in the living room. It's a unique hardware challenge, and so the company opted for a large design where heat dissipation comes first.
deci fix pix. si acel "almost entirely silent in standby" inseamna ca e posibil sa porneasca totusi coolerul si cand e "oprita" consola, pe o zi ca cea de ieri?Our sources say that Xbox One is expected to remain almost entirely silent in standby and during its media functions, with fan noise only noticeable during gaming when the AMD processor is really being put through its paces.
deci acelasi zgomot de cooler cu alte cuvinte. "pleasant aural experience" ≠ silentiozitateEven here, we should prepare for a much more pleasant aural experience compared to the current-gen consoles - and not just because the optical drive will be inactive during gameplay.
Nu ai ce sa faci... e racire activa, mecanica. Dar la cum arata ventilatorul acela, ar trebui sa fie super silent. Singura problema care ar putea sa apara, ar fi daca Microsoft s-ar zgarci si ar merge pe un ventilator gen slave-bearing ieftin care sa se duca la niste viteze aiurea. Ca idee, eu am in PC-ul meu vreo 12 ventilatoare, dar trebuie sa pui urechea la maxim 20cm de el ca sa le auzi. Un ventilator bun de 120mm la 800-1200 RPM practic nu-l auzi. Daca se duc la 2000-3000 RPM, atunci aleluia! Avion scrie pe el.
Serios voi de cate ori raportati pe cineva? eu foarte, foarte rar...intr-adevar folosesc destul de frecvent funtia de mute, dar din cauza ca multi asculta muzica foarte tare si ma deranjaza
Eu o folosesc destul de des, dacă celălalt duce anumite lucruri la extrem.
De exemplu la Fifa, după ce încasează 1-2 goluri pune toate cele 3 pauze la intervale foarte scurte, lasă toate pauzele dintre reprize și nu dă start la sfârșitul meciului, mă face să aștept ori 2 minute după ce am terminat meciul, forțându-mă să ies din joc și să i se dea lui victoria cu 3-0. Eventual îmi mai trage și un mesaj în care mă înjură.
asta cu reputatia mi se pare penala rau) pai daca ea este influentata de reporturi date de useri..haha, poti fi atat sus cat si jos fara sa faci nimic
pt ce complica ei lucrurile..cat ram si core or sa fie alocati functiei cu algoritmi ?
Vreo 4-5 GB de Ram, să rămână 512 mb pentru jocuri!
Acum serios, mie mi se pare o idee bună să lucreze la îmbunătățirea sistemului de pairing în multiplayer. Când joci 1 vs 1 vrei să joci cu persoane cu skill-uri asemănătoare, nu cu jucători față de care nu ai nicio șansă.
Va dati seama ce de abuzuri la fazele aseta, nu? De exp. vorbesc cu 10-20 de amici sa-i dam unuia lowest rating sa-l facem de rahan (chiar daca saracul e chiar baiat de treaba)... de nu mai apuca sa joace cu nimeni, ever. Poate-si ia si ban ca are prea mic rating-ul
Asta a fost la nivel de 10-20 de amici. Dar ia imaginati-va ca pornim un thread sa-i dam ratinguri negative lui RonanN1. Pai se mai joaca el pe X1 dupa asta? Va zic eu ca nu![]()
Aloo, interiorul. Sistemul de reputatie este si acum. Este de cand a aparut Live. Dormiti?
John Carmack vorbeste despre Xbox One si Kinect:
Si despre performantele atat la Xbox One cat si la PS4, cu o concluzie proprie: "They are very close". Video si detalii aici: John Carmack on PS4 vs. Xbox One Specs: They're 'Very Close'.
---------- Post added 02-08-2013 at 16:39 ----------
Nici nu stiu daca sa rad sau sa plang: http://www.consolegames.ro/forum/f7-...k-la-xbox-one/.
Unii spun ca-i downclock... ca de fapt chip-ul era mai rapid dar Microsoft a preferat fiabilitate inainte de toate. Acum sa inteleg ca nu mai prefera fiabilitatea? Dzeu sa-i mai inteleaga. Eu unul deja nici nu mai incerc sa inteleg ce se intampla la ei in ograda. Sa vina cu consola, sa vad jocurile... sa vad ca nu pica sau huruie in draci... si nu mai zic nimic de rau. Pana atunci, zici ca le place sa ma calce pe coada, nu altceva.
Aham ... deci le era frica sa nu fie prea performant si nu cumva sa zboare FPS-urile din panel-urile TV-urilor. Sa vina o data noiembrie-decembrie si sa vedem de ce sunt in stare, poate renunt si eu (cred ca si multi altii) la "uzina"definitiv.
Se laudau ca Xbox One va rezista 10 ani daca e tinuta always on
Nu prea cred... dar au nevoie de marketing pozitiv, nu?
Asta cu marketing-ul ai zis-o bine de tot. Mai ales ca sunt si ei constienti de faptul ca la orice "spring update", "summer update" sau ce Dzeu mai au ei... se face restart, prin urmare e imposibil sa tii consola always on 10 ani
In alta ordine de idei... Windows cu 10 ani de uptime... greu de crezut.
Microsoft exec explains Why They Boosted Xbox One GPU clock by 6% - Gamechup | Video Game News, Reviews, Features, Guides
“We set aggressive targets for reliability, performance, yields, and noise. Those things always have to be balanced. We want this box to have rock-solid reliability,” he wrote on GAF.
“We want it to be DEAD quiet (and let me tell you, X1 is quieter than the new Xbox 360 we just released). And we wanted killer game performance. But those targets are in conflict with each other.
“What we’ve found through the development process is we were able to actually exceed our goals on the thermals and acoustics,” he added.
“This gave us headroom to increase the clock speed without any hit to noise, reliability, or heat, so we took the opportunity to bump the GPU. I get it’s only 6% or so, but that could translate to a few FPS in the real world.”
Bookmarks