Nu poti sa faci cumva o sincronizare? Mai ai alt controller de PS5 la indemana?
N-ai cum sa dai un reset to factory settings in alea 30s in care e conectat controller-ul?
Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi
Probleme hardware, caz de service/garantie
Soft-brick, caz de service/garantie
Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore
Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa
Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste
Nu poti sa faci cumva o sincronizare? Mai ai alt controller de PS5 la indemana?
N-ai cum sa dai un reset to factory settings in alea 30s in care e conectat controller-ul?
Nu am alt controller de PS5 si nici cel de PS4 nu se conecteaza
O sa incerc sa dau un reset to factory, dar slabe sanse.
---------- Post added 24-03-2022 at 13:11 ----------
S-a rezolvat cu un reset to factory dat din safe mode. Partea proasta e ca am sacrificat tot ce aveam salvat pe consola.
Gata si cu al meu PlayStation 5 -> Cele trei beep-beep-beep la pornire urmate de complete shut down fara nici o urma de remediere.
Slab tare, tinand cont ca l-am folosit strict pentru exclusivele SONY (~250 de ore in total conform Exophase), slab tare de tot.
Am sunat la emag si am fost instant redirectionat la Depanero care au trimis deja curier sa ridice consola, cu mentiunea ca vor incerca sa o repare si daca nu pot face nimic abia atunci o vor inlocui.
Am garantie extinsa pana in Nov 2024.
Super, abia astept sa mi-o trimita inapoi jegoasa si reparata cu letconul.
Data viitoare poate tine mai multe ore decat am in total in Division 2![]()
Uh, sorry to hear that. A dat ceva semne inainte?
Ma cam sperie asta. Mai am putin si fac 2 ani si nu as vrea sa o schimb...![]()
Nimic... absolut nimic.
Eu am luat si garantie extinsa 2 ani la ea deci ar fi pana in Nov 2024. Astia de la Depanero spun ca in maxim 5 zile primesc diagnosticul si solutionarea.
Sincer, sper sa nu o poata repara si sa-mi dea o consola noua, dar in cazul in care e un defect minor sau un scurt pe undeva si o repara iti dai seama ce incredere o sa am in ea de acum incolo.
Atentie, eu o sterg periodic de praf, n-am folosit rest mode deloc, n-am folosit nimic de teama, am spus sa fiu on the safe side, o inchid mereu corespunzator, etc...
Aaa si ce e mai important, doamna s-a alimentat si dintr-un UPS cu super protectie ca na, am zis sa manance mancare eco-bio sa nu o supunem la nici un stres suplimentar.
Astept... am un super disconfort ca am acolo contul de PSN & all dar na, din moment ce nu mai porneste deloc n-am ce sa-i fac, duca-se invartita...
A mai aparut pe net problema asta? A mea e inca intreaga....sunt curios totusi daca cineva are ghinionul sa ii crape la cateva zile de la expirarea garantiei, sony va face ceva pentru acei consumatori? Nu e ca si cum sunt console la pret normal pe piata.
Mda, cred ca-mi iau si eu extra garantie de la eMag, ca sa nu stau cu stres.
Eu, recunosc, n-am nicio grija cu ea
E doar in stand by si nu e folosita prea des (nah, doar pentru exclusivitati), nu am curatat-o de praf niciodata de cand o am (intern, ma refer, unde are ea acele dust catchers) si la unele jocuri a fost super forjata.
Eu am nenorocit-o saraca))... A stat in rest mode cu zilele, am stins-o si tragand-o direct din priza, jocuri la greu, ma mir cum nu a cedat dualsense-ul deloc. Am luat-o la inceputul lui ocombrie 2021 si direct forja de atunci, sincer ma rog sa pateasca ceva cat e in garantie si chiar m-a pus pe ganduri sa bag si o extra garantie (e de la emag la pretul de lansare B-Chasis).
Cu praful am crezut ca e nenorocire, ca am si pisica, mobila inchisa la culoare, apartament mic, direct magnet de praf; luata in octombrie, si stearsa acum 2 luni, si putin putin de tot praf.
Acum m-am reapucat a 3-a oara de Far Cry 6, sta linistita in stand by, ca baga-i si eu un stand by de cateva ore), si cam am emotii acum, sa nu crape. A da, si o tin intr-un prelungitor cu siguranta, cu 5 gauri, toate ocupate, priza bineinteles fara impamantare.
Xander, tu ce verisune de consola ai? Vad ca la garantie standard (2 ani) cica inlocuire nu, doar la extragarantie. Pai si daca mesterii de la depanero nu ii dau de cap, la garantia mea standard mi-o fac pachet si imi zic "pisa-** pe ea"?)
Mare ghinion ai avut, sigur a fost una la 1 milion, ceva de genul; si cu ps4-ul la fel am procedat, e boboc si acum.
Normal, emag nici nu ar trebui sa se incurce cu service-ul la console, cat timp nu s-au depasit cei 2 ani de garantie, direct inlocuire, scuzele de rigoare, si aia e, nu sa-i lase pe aia de la depanero sa joace rugby cu consola prin depozit, ca-i doare pe aia in cur sa aiba grija de ea. Sa ii faci poze inainte, video, pe toate partile, la cea mai mica zgariatura pe ea, direct scandal.
Problema la eMag e ca nu au stoc suplimentar ca sa acopere consolele defecte, in garantie.
Asa ca ori o repara, ori baga direct stornare. Dar in cazul lui, avand si extra garantie, ar trebui sa se evite lucru asta.
Asteptam vesti despre evolutia situatiei.
LE: n-am mai asteptat...
daca o repara Depanero o repara neautorizat. Sony nu are suport oficial pe partea de console in Romania, doar pe partea de psn store
Da, astia ii spun 3 beeps of death... whatever
Uite fix asa face a mea ca in video-ul de mai jos. Iti dai seama ca nu pierd o secunda sa o desfac cum face tipul asta si ma p** pe ea cu pasiune, cat timp sunt acoperit de garantie este treaba emag sa rezolve problema si le-am spus si lor la telefon in avans ca altfel ajungem la ANPC sau la proces.
Sincer iti spun ca habar nu am ca si numar de referinta. Este versiunea day one (Nov 2020) si din cate am inteles de la colegi am fost norocos sa fie cea mai silentioasa.
Ca si promptitudine, GG Depanero ca la 45 de minute dupa ce am facut sesizarea a si venit baiatul de la Cargus si deja este pe drum consola.
Eu am extragarantie 2 ani si am inteles ca n-ar fi probleme la o eventuala inlocuire.
Acum eu vin si intreb, daca n-au pe stoc emag, ce pot face? Cred ca nimic... imi arunca inapoi banii si m-au scuipat in cap ca trebuie sa mai pun 1500 de RON sa-mi iau alt PS5.
Sper sa nu se ajunga la asa ceva ca ma duc cu ei pana departe de tot, chit ca in final pierd, dar plec cu ei la tavaleala tare de tot.
Vedem, voi face update aici.
Multumesc si spor!
Sa iti dea cat valoreaza acum....Cu 2500 lei nu poti achizitiona alta, ei trebuie sa te ajute sa faci rost de una noua, nu e ca si cand nu mai exista consola pe stoc pe nicaieri, sau a iesit din productie, si atunci da, iti dadeau banii inapoi; dar in moementul de fata stocuri sunt cacalau doar ca nu la pretul corect asa ca sa o cumpare ei frumos de la partenerii lor mari si tari cu 4000 lei si sa ti-o fac cadou.
Nu e normal sa iti umble niste neautorizati in ea, ca doar se stie cum lucreaza service-urile noastre, mai ales depanero, nu stau ei de consola ta, joaca putin ping pong cu ea, o desfac, isi iau pauza 2-3 ore sa mai joace un meci de ping pong cu consola altuia, si cand se apuca de a ta, iti fac o improvizatie romaneasca si aia e, te mai tine 2-3 luni si fail iar.
Service-urile lor, autorizate cum le numesc ei, mi se par ca atunci cand te duceai pe vremuri cu telefonul la o consignatie sa ti-l repare nea caisa, iti lipea un plastic, si dupa 1 sapt iti exploda bateria.
Vai ce rau imi pare Xander... si eu am tot day one edition, dar de la orange prinsa fix in noiembrie 2020...
deci si eu stau putin cu frica.
sper sa-ti dea cat valoreaza acum. daca nu ANPC?
Nu cred ca e cazul sa stai cu teama, am fost eu ghinionist…
Revin cu updates dupa ce rezolv.
Am promis ca revin dupa ce am o rezolutie finala de la emag/depanero in legatura cu PS5-ul defect.
Oh well, in cazul meu service-ul a fost extrem de smooth si scot palaria in fata Depanero/eMag, intrucat consola a fost inlocuita cu o consola nou nouta.
Am impresia ca am primit o revizie mai noua decat ce aveam eu day one, mi-au trimis CFI-1116A.
Mentionez ca tot procesul a durat o saptamana, am postat eu cu intarziere pentru ca am fost in vacanta si n-am pus mana pe consola pana aseara.
Va sfatuiesc din suflet sa va cumparati garantie extinsa la console/produse, sunt convins ca fara garantia extinsa aceasta consola noua de replacement 'nu ar fi fost in stoc' si primeam banii inapoi (~2600-ish RON).
Consola a venit impachetata in cutie originala de PS5, dar desfacuta si resigilata. Doar unitatea este noua, mi-au pus in cutie accesoriile mele (cabluri, controller etc).
Funny thing: Cand am trimis-o la ei nu am folosit cutia originala ci am pus-o intr-o cutie de cizme ale sotiei, iar pentru extra protectie am invelit-o intr-un set de presuri de baie din acelea moi, alea mi-au venit la mana primele. Ei bine, Depanero mi-au trimis si presurile de baie inapoi
Au omis totusi sa imi trimita stand-ul pe care sta consola, dar i-am contactat si sunt convins ca se rezolva si asta.
Lectia: Garantie extinsa, it's a must. Chiar daca nu aveti deja, puteti cumpara separat chiar si acum, cel putin la emag.
Am si eu o intrebare, am luat la achizitia ps5 (Emag) un an de extra garantie, de curiozitate, am verificat acum in aplicatie si nu mai am posibilitatea de a lua si un al 2 lea an, am ce sa fac in situatia asta?
Incearca sa le dai un telefon, chiar sunt curios si eu ce iti vor spune. Sa fie ofere oare posibilitatea unei singure extra garantii, indiferent de perioada aleasa?
Dar de ce trebuie sa iti iei garantie extinsa doar ca sa fii sigur ca in eventualitatea unei defectiuni sa iti dea alta consola? Nu ar trebui sa fie regula sa ti-o inlocuiasca? Sau aia extinsa are prevederea asta? (fata de una normala)
Bookmarks