Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 51 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 14 ... LastLast

Thread: The Last of Us (Original)

1. #61 SP

2. #62 SP
    Health bar la un joc din ziua de azi! Old school is back . Chestia asta mi-a placut f mult (pe langa naturaletea miscarilor, "combo-urile" celor doi, animatiile si multe altele).

3. #63 SP
    ...are un potential mai mare decat Uncharted...putin survival, putina actiune

4. #64 SP
    .. oh my ..

5. #65 SP
    din gameplay se vede ca fiecare caracter are un AI extrem de ridicat.
    pur si simplu faptul ca fetita l-a ajutat pe ala cand nu mai avea gloante, conversatiile non stop dintre cei doi.
    absolut minunat

6. #66 SP
    Da, mi s-a parut incredibil cand a ramas fara gloante si a tras si zice ala "I know that sound!" si sare pe el. Genial!

7. #67 SP
    Au si astia de la Naughty Dog un talent... la inceput eram sceptic fata de gameplay (eu cumpar un joc sa ma joc, nu sa ma uit ca la film), insa pana la urma m-au prins. Fix cand mi-au starnit mai tare interesul au oprit gameplay-ul. Well played, Naughty Dog, well played...

8. #68 SP
    Si un lucru ma seaca foarte tare. De ce nu a dat "interact" la poster-ul ala? Sunt tare curios ce era cu el, ma scoate din minti

9. #69 SP
    No regenerating health -> good stuff

Mie-mi place, pe langa TOT ce-am vazut in clip, reactia lui cand trage si rateaza. E fix reactia unui om normal (real) cand iroseste ceva pretios/rar (in cazul asta glontul) intr-o situatie tensionata.

10. #70 SP
    Arata foarte bine. Unul din cele mai bune jocuri din ultimii ani. Imi place ca au pastrat animatiile de la Uncharted (mult mai umane decat in orice alt joc, o mica exceptie facand Assassins Creed) si-mi place la nebunie faptul ca este un I Am Alive la scara mare.

Btw RonanN1, iti recomand I Am Alive daca nu ai apucat sa-l joci. Nu are regenerating health

11. #71 SP

12. #72 SP
    frumos gameplay-ul..cred ca jocul full va bate recordul lui Mafia 2

13. #73 SP
    Se pare ca Hideo Kojima si Atsushi Inaba ( Platinum Games ) sunt f. impresionati de "The Last Of Us" :

Hideo Kojima and Atsushi Inaba Approve of The Last of Us -- Andriasang.com

Said Kojima: "'The Last of Us' was, of course, amazing. The first time I've wanted to play a game in a while." In a subsequent Tweet, he added "As a creator, The Last of Us demo crossed beyond envy and brought me delight. It brought out the desire to create again. Thank you."
    Wrote Inaba: "I have no idea how it's being controlled, but this expression for something interactive is absolutely amazing! Naughty Dog is too amazing!"
    E3 2012: Hideo Kojima Confirms The Last Of Us Demo Wasn't Scripted

In his long tweet, he simply states "Naughty Dog showed me The Last Of Us. They presented route game play different from the conference. No skimping. Amazing! Got their T-shirt."

14. #74 SP
    Daca Sushi Wasabi zice ca e bun inseamna ca e ... eu astept sa vad ce zice Rasko.

15. #75 SP
    Last night on Late Night with Jimmy Fallon, Naughty Dog announced that The Last of Us is coming in 2013.
    The Last of Us Officially Coming in 2013 - PlayStation 3 News at IGN

16. #76 SP

Se pare ca jocul va avea pana la urma o componenta multiplayer, insa nu ne spun momentan in ce consta aceasta. La 1:36 este precizata aceasta informatie.

17. #77 SP
    O componenta MP putea sa lipseasca dintr-un astfel de joc,dar in ziua de azi rar mai apar jocuri fara MP

18. #78 SP

19. #79 SP
    GE – Uncharted had tremendous success with the co-op portion in the online function in their game, will The Last of Us see that in the future?

ND – We are supporting multiplayer with The Last of Us. We’re not ready to talk about the details of how multiplayer will be implemented, however we can say that it is not co-op within the main campaign.
    The Last of Us - Interview With Creative Director, Neil Druckmann And Game Director, Bruce Straley

20. #80 SP
    game director Bruce Straley elaborated, "We are supporting multiplayer with The Last of Us. We’re not ready to talk about the details of how multiplayer will be implemented, however we can say that it is not co-op within the main campaign."

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 51 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 14 ... LastLast