Reacțiile se �nțeleg, nu se memorează.
Asta zic eu, care am �nceput fiecare semestru cu 3 la chimie;))
Printable View
Reacțiile se �nțeleg, nu se memorează.
Asta zic eu, care am �nceput fiecare semestru cu 3 la chimie;))
Complet de acord cu Szergiu.
Mate-info si nicio tangenta cu biologie-chimie si ma chinui sa trec de pe un semestru pe altu. La chimie mai am si o profa cu o suta de diplome pe zid si ne asteapta pe toti cu drag la concursuri and stuff like that si o stie tot orasul la cat de a dracu-i (ask kane86 :D).
As a side-note, am avut 8.90 generala, a XIa. In afara de profa de romana care crede ca sunt un elev eminent la ora ei (si nu inteleg sincer de ce), am avut relatii neutre cu profesorii si consider media pe meritul meu.
asa e..dar mie nu imi intra pe gat chimia...
si in clasa a 9a era in top 3 la chimie...in generala am facut chimie...spre deosebire de altii care nu stiau niciun simbol...ce e ala HCl...
acum se pare ca s-a intors roata....anu asta am luat primul meu 3...dar
si pt cei de a 9a...clasa a 10a e mult mai tare ...vedem in a 11 a
mika vezi ca amesteci cuvintele...indata o iau si eu in SF uri:))
la somn
Exact,mate-info intensiv engleza.Sunt paralel cu biologia/chimia,ma chinui acolo de un 5/6/7 anual,anywayyyyy mai bine uitam de scoala macar 3 luni lol.Eu si asa nu prea am facut ore anul asta scolar,ba a fost carantina 2 saptamani cu greva porcina,ba nu veneau cativa profesori la ore,acuma si cu greva.Eu sincer,simt ca a venit vacanta din aprilie lol.
Inca un examen si scap#:-S
la mine de prin mai scoala a devenit o adevarata placere...
ieseam cu colegi(e) zilnic la o bere..un suc...
absente nu s-au mai pus
per total am facut doar 17 absente nemotivate total am vreo 40 aproape
clasa a 10 a a fost cea mai frumoasa de pana acum...
vacanta placuta baietii...si fetele:))
Si la mine a fost o placere scoala din Mai de cand am dat testarile alea nationale :)
Profesorii nu mai aveau nici o treaba cu noi iar la 10 fix se stia ca e ora de biliard ;))