Previzibil. 35% au fost si au ramas letargici iar 20 % erau cu Basescu si nu s-au prezentat... (sau confunda refendumul cu cu alegeri prezidentiale)
O victorie prin neprezentare... sa bage si in liga lui Mitica regula asta...
Printable View
Previzibil. 35% au fost si au ramas letargici iar 20 % erau cu Basescu si nu s-au prezentat... (sau confunda refendumul cu cu alegeri prezidentiale)
O victorie prin neprezentare... sa bage si in liga lui Mitica regula asta...
Ce usor ai uitat tu 2009 cand Geoana sarea mai ceva ca Michael Jordan. Si voturile de afara au rasturnat situatia. Fix asa se va intampla si acum, oricum nu conteaza cati au votat afara, conteaza cate voturi vor fi numarate. Daca in 2009 s-a putut vota la 3 secunde in afara si acum s-a putut ;)
Citat din Radu Preda Cifrele vehiculate de BEC nu sunt relevante. Se refera doar la procentul celor care au votat dintre cei inscrisi pe listele permanente in cele 2800 de sectii din esantion. Nu se ia in calcul ca FOARTE multa lume a votat in alta parte, pe listele suplimentare. Va fi o mare diferenta intre numarul de voturi exprimate in total si rezultatul inmultirii numarului total de alegatori cu procentul dat de BEC pt prezenta la vot.
Alo gara, acolo era vb de 50-50%, remember? Aici e vb de altceva dar o sa astept dimineata, desi imi pare rau de noi.
PS hai sa facem un pariu, daca am eu dreptate, pui ceva la licitaţie pt forumul asta, daca ai tu mai pun eu peste ce am pus deja, ce zici?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2