Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 7 of 29 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 17 ... LastLast
Results 121 to 140 of 580

Thread: Gran Turismo 5 ConsoleGames.ro Championship

1. #121 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Urmatoarea cursa de pregatire se va tine duminica viitoare, tot de la ora 20:00. Incercati va rog sa ajungeti la timp. Traseul va fi Monza.

Concluziile acestei curse:
    • Cei ce sunt incepatori, sunt rugati sa se antreneze si in particular, se cunoaste masina, se stiu traseele.
    • Lasati limbajul trivial afara, suntem intre noi aici si nu-i nevoie.
    • La urmatoarea cursa se va incerca damage light si cauciucuri soft.
    • Recititi cu mare atentie regulamentul, in special pasajele legate de reintrarea in traseu/cursa dupa un incident precum si depasirea.
    • Daca aveti intrebari, de orice fel, va rog sa le postati aici.
    • Daca nu aveti masina si posibiltatea de a o procura, de asemenea, postati aici. De preferabil inainte de cursa cu ceva vreme.
    • Duceti cursa pana la capat, indiferent de ce s-a intamplat.

2. #122 SP
    Member cristi-dinu's Avatar
    Quote Originally Posted by gpaul View Post
    Cristi dinu si Dodey mi-au stricat tot cheful de joc.Nu zic ca a fost tot timpul intentionat, insa pe mine nu ma ajuta cu nimic.