Dar jocul va fi si in magazine (in toate editiile) incepand de maine, nu? Ma refer la Diverta:).
Dar jocul va fi si in magazine (in toate editiile) incepand de maine, nu? Ma refer la Diverta:).
Nu sunt inca sigur despre livrarile catre magazine, nu stiu sigur daca va ajunge maine.
Pai, nu e lansarea maine?:) Adica, ma gandeam ca daca vine cineva la lansare il poate cumpara de acolo, nu?
Da, asa ar fi normal, dar nu am informatii inca.
M-a sunat deja :) La 9 am facut comanda, la 10 si ceva cred ca m-a sunat pentru confirmare, deci din punctul asta de vedere sunt foarte multumit :D Acum te-as ruga sa-mi spui cum se procedeaza cu codul. Mi-a zis colega ta parca ceva sa trimit un mail nu stiu unde, dar era agitatie pe aici pe la serviciu si n-am fost atent :(
LE: Deci trimit mail acolo de pe adresa cu care sunt inregistrat pe site /aceeasi si de aici/, mentionez ca am confirmat precomanda si zic ca vreau arlechinu sau pachetul B ma rog, da? :)
Da, la [email protected] trimite te rog platforma si ce pack (1 sau 2).
Ideea este ca nu cred ca voi fi acasa maine si vroiam sa trec mai pe seara pe la magazin sa iau jocul si sa ma joc in week-end.
Crezi ca vei avea informatii astazi daca jocul va putea fi cumparat la lansare sau imediat dupa, in magazinele Diverta din mall-urile din Bucuresti?
Salut, am o intrebare legata de promotia pt NFS Hot Pursuit Limited Edition - acum am vazut ca se da si o husa pt iPhone - o sa o primesc maine in acelasi colet ca si jocul? Si inca ceva, aveti si pt iPhone 4 sau numai iPhone 3G/3GS?
Da, sper sa am info azi si le voi posta aici.
Deci eu nu mai inteleg nimic..cei care fac precomanda azi sunt sunati si e totul ok...eu cu precomanda de sapt. trecuta no call..nu se poate face cumva sa pot sa cumpar pur si simplu jocul direct, o optiune de a nu fi sunat sau etc..mi se pare un pic ciudat sa vrei sa cumperi ceva si sa fii conditionat de un apel telefonic la o comanda online.
Cred ca strategia asta ar trebui sa functioneze doar la precomenzi - la jocuri in stoc ar trebui sa poata fi platite cu cardul pe site si il primesti direct, fara telefon. Poate pe viitor se va evolua in aceasta directie.
Stiu ca exista un sistem plata cu card - dar acesta ar trebui sa fie EXCLUSIV pentru jocurile din stoc (eliminat sistemul de plata la primire) cu ocazia asta s-ar elimina telefoanele - de ex eu am avut preorder la Starcraft 2 collectors si nu am fost sunat, sau daca am fost sunat nu am fost disponibil in acel moment si a trebuit sa il iau din magazin (la un pret mai mare cu ~ 10 %). Am avut insa surpriza sa aflu ca am avut preorder la Call of Duty (desi am cautat in mail urile de confirmare pe care le primesc si nu am gasit nici unul in acest sens - posibil sa fi facut preorder si sa fi uitat) mai am preorder la Crysis Nano - sper ca la acesta sa fiu sunat :D.
PPS: O intrebare - nu se poate pe contul meu de pe site sa existe o sectiune unde sa vad si eu ce activitate am desfasurat ? (preorders, orders, canceled orders .. etc)
eu as fi bagat o optiune de "comanda sigura" sau asa ceva...
sau sa fie data numai clientilor care au mai multe comenzi completate, ca sa nu luati teapa.
macar mai economisiti cu costul telefonului si merge si mai repede treaba.
ps: Razvan mai ai vreo veste in legatura cu manualele alea in engleza?
Da, absolut tot ce ai spus tu este normal si se lucreaza la implementarea unui sistem de istoric al comenzilor. Va mai dura cateva luni pana la implementarea finala.
---------- Post added 18-11-2010 at 12:35 PM ----------
Se suna in continuare, da-mi PM cu emailul tau.
Nici eu n-am fost sunat (si precomanda o am tot de saptamana trecuta, mi se pare). Ma rog, nu comentez sistemul cu telefonul, nu mai am disponibilitate pentru asa ceva.
Ce ma mira pe mine este ca nu se stie daca vom putea cumpara un joc la lansare in locatia in care se lanseaza. Ar fi mai mult decat ridicol sa nu se poata - la ce se mai lanseaza jocul cu concursuri, etc., daca scopul pentru care se face lansarea (vanzarea produsului) nu se poate atinge din cauza lipsei produsului respectiv?
Nu stiu, chestia asta imi cam intoarce mintea pe dos mie, unul.:D
Sper, totusi, ca se va putea cumpara maine din magazin, pentru ca, din pacate, nu cred ca voi putea fi acasa pentru curier...
Telefonul se foloseste in continuare pentru foarte multe persoane isi schimb adresa, numarul de unitati, trec la alta editie, doresc un bonus, doresc o reducere, au de adaugat ceva la comanda.
Numarul de comenzi modificate in vreun fel telefonic este de peste 50% ! De aceea este mai bine sa fie un telefon. Se dau mai multe precomenzi, se uita ca s-au dat, nu se mai confirma... it's a mess.
Absolut toate situatiile mentionate de tine se pot rezolva pe e-mail, cu costuri mai putine pentru voi si cu eficientizarea intregii operatiuni.
Nu spun chestia asta pentru a ma lua de voi inutil, stiu ca incercati probabil sa ajutati cumparatorii prin telefoanele respective, dar sistemul asta are si niste carente greu de trecut cu vederea.
Si apar discutii de genul asta la cele mai multe dintre lansarile importante.:)
SublimingSun - din experienta noastra - oamenii nu au acces la email tot timpul si vom avea foarte multe persoane suparate ca nu au apucat sa confirme prin email. Telefonul il are toata lumea si daca vede un apel ratat poate suna inapoi, chiar daca nu a putut raspunde.
Si la mine la fel. Bine ca a sunat si a doua oara.
Da, uneori se foloseste o alta linie, dar se suna din nou.