La fel si eu.
//Am vrut sa platesc si eu in avans, bine ca m-am razgandit
////Pff, tocmai ce am primit mail ca a fost confirmata comanda... Tare curios sunt ce trimit. Mai bine le dau un mail sa ii intreb.
La fel si eu.
//Am vrut sa platesc si eu in avans, bine ca m-am razgandit
////Pff, tocmai ce am primit mail ca a fost confirmata comanda... Tare curios sunt ce trimit. Mai bine le dau un mail sa ii intreb.
La fel si eu...sunt chiar curios ce se intampla.
Problema e ca nici la descriere nu scria exact ce contine pachetul
LE : Am vb cu ei si mi`au spus ca urmeaza sa primesc limited edition. Acum sa vedem...
Eu am facut rezervare la prima ora, după mail-ul de confirmare am fost in magazinul fizic și l-am ridicat. (ediția limitată cu mașinuță)
Propun sa mutam nelamuririle legate de verisunea "Driver San Francisco Limited Edition" de la bunul nostru prieten Altex aici
Deja am facut prea mult offtopic in partea cealalta.
Revenind la subiect, in momentul in care am dat comanda era versiunea limited edition...nu poza cu cea standard. Codul de identificare este tot pentru versiunea limited edition. Confirmarea lor vine tot pentru versiunea limited edition.
Acum vedem ce o sa vina...
Colegu` Alexandru vad ca deja a pus mana pe o editie limitata.
Nu pot sa`mi explic ce fac astia de la Altex...
Cam asa am primit acum.
Din pacate va pot confirma ca nu se livreaza si nu s-a livrat jocul cu masina, conform informatiilor primite de la colegii de la departamentul de achizitii.
Cei cu rezervare in Media Galaxy Orhideea, nu va deranjati. Acum am trecut pe la ei, imi oprisera varianta normala. Nu mai au de mult timp in stoc varianta cu masina.
Nu mai inteleg nimic...
---------- Post added 11-02-2014 at 18:31 ----------
Gata. S-a lamurit si treaba.
M-au sunat si m-au anuntat ca urmeaza sa primesc doar o carcasa si un CD.
Super Altex ataca iar!![]()
Da, acum m-au sunat.
Iar a fost o greseala pe site. Cred si eu ca sunt greseli...daca angajeaza tot felul de oameni incompetenti.
Eu nu le accept jocul, sa-mi returneze banii. Nu ma intreseaza greselile lor penibile...
Nu le-ai refuzat coletul?
Bineinteles. Am fost cat am putut de elegant fara sa ma iau de fata de la call center, cu respect i-am refuzat coletul si am rugat-o sa le transmita colegilor din magazin, care put ingrozitor a transpiratie, sa.si bage cd-ul si carcasa in partea posterioara. Eu am comandat ceva si ei imi trimit altceva...
Desi am comandat de dimineata, se pare ca tot versiunea normala eraTipa de la relatii clienti cred ca deja a fost sunata de o mie de ori pe tema asta, ca era cam frustrata. Bine ca macar am putut sa anulez comanda...
Bookmarks