Nu vad de ce ar fi frustrata...e greseala lor...nu a noastra.
Problema e ca numai la noi se intampla asa ceva. Daca comanzi de pe amazon niciodata nu primesti altceva decat ceea ce ai comandat...
Nu vad de ce ar fi frustrata...e greseala lor...nu a noastra.
Problema e ca numai la noi se intampla asa ceva. Daca comanzi de pe amazon niciodata nu primesti altceva decat ceea ce ai comandat...
Mmba da, se intampla si la Amazon. Am locuit in Anglia si comandam non-stop de pe Amazon. O data la 10 comenzi, tot se producea o eroare, diferenta e ca ar fi facut orice sa isi ceara scuze, si nu plateai nimic in plus.
Am sunat la ei, mi-a raspuns o tuta cu gura foarte mare care tot ea era foarte indignata.. vezi doamne ei livreaza doar varianta aia.
La mine nu au fost probleme de genul...
"Buna ziua,
Conform solicitarii dumneavoastra, dorim sa va informam ca aceasta comanda a fost anulata.
Cu respect,
Cristian Cojocea"
Nu va mai agitati degeaba, ca am vazut cat de mult stiu ei in materie de jocuri. De cele mai multe ori le explic eu cum sta treaba, dar e inutil.
La mine in oras ( Iasi ) am fost la singurul magazin unde aparea ca poti sa il rezervi online si cu ajutorul catorva investigatii am primit raspunsul : La Iasi nu a fost niciodata varianta respectiva , in tot Altexul la nivel national au fost doar 2 variante simpla si Collector's Pack ( vorbim aici de jocuri PC ) . Cel putin la Media Galaxy Iasi nu a fost niciodata pe stoc respectivul joc ci doar varianta normala si la Iasi ieri nu s-a vandut nici un joc Driver San Francisco PC de nici un fel ( Limited sau normal sau de oricare fel ). Deci sa nu va faceti iluzii ca cineva l-a prins si voi nu , asta nu pe vorbe ci pe dovezi clare . Eu mi-l aduc aminte ca fiind postat pe Altex online ca si Collector , niciodata Limited .
Da man imi raspund, dar degeaba o tin pe a lor ca asta ar fi normal sa primesc!
Si imi spune ca imaginile sunt cu titlu informativ nu reale.
Wtf?
Si a zis ca asta e daca imi convine de bine daca nu asta e...
Iar eu i-am zis sa si-l pastreze!
Numai oameni incapabili psihic angajeaza la Altex!
O data am avut o problema similara la emag acolo cu 1 telefon am rezolvat problema si in plus si-au cerut scuze pentru greseala!
Aici isi bat joc de tine..![]()
Oricum se lauda ca poti returna orice produs in cazul in care nu-ti convine in termen de 30 de zile.
Nu vor sa il ia inapoi? Mie tuta aia mi-a zis sa le dau mail, ca sa-l stearga eventual. Mai avea si tupeu in telefon, de parca eu gresisem cu comanda... nu ei.
In plus, stia clar despre ce joc/editie vorbesc... am impresia ca nu sunt singurul care a sunat.
Baieti, if it's too good to be true, probably it's not! Cred ca au incepatori la mentenanta datelor din catalogul online si mai fac greseli. Acum nu trebuie sa le sarim in cap, ca au avut si oferte bune.
Ganditi-va cum ar fi sa pui un anunt ca vinzi o garsoniera pe net si sa uiti un zero din pret - human error, dar frigiderul il vei avea plin de carne de la samsarii dornici de chilipiruri. Si ce daca? Doar nu le dai casa cu un zero mai putin din pret, nu?
De bun simt era sa si-o asume si sa va dea un voucher de cativa RON si ca sa fie si mai tare, de discount procentual din urmatoarea comanda. Dar nu cred ca au capabilitatea asta inca implementata.
Asta e viata, you win some - you lose some. So, say no to SPAM si sa ne oprim pe tema asta.
P.S. Nu lucrez la Altex si mi-am mai luat si eu teapa de la ei, dar cred ca doar unul cu o minte bolnava s-ar bucura sa stie ca se face dreptate pt (deranj ca nu ti-a luat nimeni banii din buzunar), daca altul isi pierde job-ul... Asta e RO, pana acum aruncam cu zoale in ei legate de preturile mari, acum ca de ce sunt prea mici si ca mai fac greseli. Uitati-va doar cate discounturi si preturi care rivalizeaza cu piata din UK au. U can't have it all. Dar daca tot dam toti numai cu rahat cand gresesc, dar nu da nimeni nici un comment pe site-ul lor la feedback cand prinzi oferte bune, nu va rezulta nimic constructiv din toata 'afacerea' asta.
Le dau cu "rahat" pt. ca se... pe ei cand cer sa returnez produsul. Avand in vedere ca am platit in avans si nu au avut bunul simt sa ma sune cum i-au sunat pe altii sa-i anunte sa le fie de bine.
Daca era greseala onesta, iti ziceau. Dar nu... au trimis produsele, sa scape si ei de ele.
Nu vreau niciun cent in plus, vreau sa isi ia jocul inapoi si sa-mi returneze banii.
Vb cu ei sa-l lasi intr-un magazin de-al lor (nu stiu dc se poate). Dar sigur nu cred ca vor accepta sa le trimiti jocul si sa-ti trimeata ramburs pretul transportului. Cere-le eventual un voucher de discount - stiu ca alti baieti au mai obtinut si chiar promovau "smecheria" asta - gen au comandat cand erau produse 1 RON sau 0 si dup-aia cereau daune morale, pe care le-au si primit. Nu zic ca e rau, dar ma folosesc de un precedent ca sa-mi subliniez ideea cu voucher-ul. De venit nu vor veni sa-ti ia jocul de la usa, nici cel mai al drq retailer nu face asta. In RO mai ales, cred ca nici sa-ti deconteze returul nu e la moda.
In cazul tau, situatia e mai delicata. Inainte era nevoia la ei si ti-au venit la usa cu un produs pe care nu-l vroiai, si acum nevoia e la tine sa-ti iei banii inapoi, deci va trebui sa faci si tu ceva (miscare) ca sa-ti recuperezi paguba. DA, nu e normal, dar mai au pana sa ajunga la maturitatea necesara ca sa inteleaga cat damage poate face reclama negativa si clientii nemultumiti... Bafta!
---------- Post added 12-02-2014 at 18:13 ----------
Btw, ca totul se leaga... ca sa sustii discount-urile astea si sa vinzi la unele preturi de dumping, cat de calificata si motivata credeti ca e forta de munca?
Deci nimeni n-a primit produsul comandat, ca sa stiu sa nu ma mai agit ca n-am primit inca mail-ul cu confirmarea comenzii![]()
Eu am primit mail in care mi-au transmis sa ii sun daca mai vreau jocul (standard ofc). App, la Flanco si la Altex absolut mereu cand am vrut sa returnez ceva (cu scuza ca nu am comandat asa ceva, wrong, etc) le-am zis daca pot sa returnez ca imi cumpar altceva de banii aia de la ei. A mers intotdeaua. [si n-am cumparat altceva]![]()
Eu am returnat un singur joc la Altex si mi-au oferit doua variante, banii inapoi sau alt produs. M-am certat o zi cu ei ca sa ma lase sa returnez dar macar a fost ok intr-un final. Oricum am iesit pe minus 20 lei pentru transport, pe care evident ca trebuie sa-l platesti TU daca gresesc EI![]()
M-a sunat o tipa draguta si mi-a zis ca maine trimit curierul sa ridice jocul de la mine.
Mi-a spus ca nu are de unde sa-mi trimita Limited Edition si m-a intrebat daca am pastrat sigilat jocul. Ma bucur ca s-au hotarat sa fie si ei mai profi.
Bookmarks