Mama ba, nu se mai termina, e surreal tot ce se intampla.
Embracer astia ar trebui desfiintati pentru cate studio-uri si proiecte au distrus in ultimele luni.
Asa e cand angajezi multi oameni si dai drumul la proiecte pe niste bani promisi dar pe care inca nu ii ai. Arabii aia cu care au facut deal-ul si-au luat jucariile si au plecat acasa iar Embracer a ramas cu ochii-n soare si 2 miliarde de dolari care n-au mai intrat in buzunar.
Managerul de proiect nu trebuia sa se asigure ca banii sunt asigurati per etape?
Adica daca faci un design, cateva user stories si ajungi chiar in SIT, inseamna ca ai avut banii, nu?
Iar daca aia au plecat cu banii inseamna ca acel contract avea hive mari, fara clauze samd
Sau ceva a mers teribil de prost de au plecat asa.
Oricum ar fi nu este placut sa auzi cand o multime de oameni sunt dati afara din gaming ori IT.
De mai bine de un an a tot inceput aceasta tendinta, afectand numeroase tari/ companii/ echipe.
Ma intreb care sunt motivele reale din spatele acestor concedieri in masa sau WFR ori cum le-or mai zice acum.
O parte din fosti angajati Volition au deschis un studio suport, Shapeshifter Games:
Volition Veterans Form New Studio Shapeshifter Games, Working on Xbox Game Studios Project | TechRaptorThe studio, revealed on Linkedin, is headquartered in Champaign, Illinois, and is intended to be a co-development studio.
This means that the plan is to partner with other developers and publishers to support them in the creation of their AAA games.
Pentru $500 milioane, Saber Interactive pleaca din Embracer Group:
Embracer Group to Sell Saber Subsidiary in $500 Million Deal - BloombergOriginally Posted by Bloomberg
Toys for Bob (Spyro, Skylanders) pleaca din Activision, dar vor sa continue sa colaboreze cu Microsoft:
We're Going Indie!Originally Posted by Toys for Bob
Warner Bros. to Move Away From AAA Games, Now Focused on Live Service - Insider Gaming
Incredibil, dupa succesul Hogwarts Legacy si esecul Suicide Squad astia chiar nu au invatat nimic .“We’re doubling down on games as an area where we think there is a lot more growth opportunity that we can tap into with the IP that we have and some of the capabilities we have on the studio where we’re uniquely positioned as both a publisher and a developer of games. Rather than just launching a one-and-done console game, how do we develop a game around, for example, a Hogwarts Legacy or Harry Potter, that is a live service where people can live and work and build and play in that world in an ongoing basis?”
Probabil cifrele spun altceva. Gamingul e deja o industrie uriașă. Din păcate pentru noi, deciziile de nivel înalt nu iau în considerare neapărat calitatea, cât profitul ce se poate genera.
Trimis de pe al meu XQ-DQ54 folosind Tapatalk
Ei spun ca e "volatila" piata. Ori ai un mega hit, ori esti pe pierdere daca nu.
Normal ca toti ar vrea numai mega sales hits, dar realitatea e ca doar ocazional se intampla aia.
Ei, culmea, au avut un top seller si un esec cu suicide squad - dar daca nu erau asa aroganti probabil ca nu iesea atat de rau.
Faza e ca zic ca nu abandoneaza single player AAA games, doar ca probabil vor face mai putine.
Adica nu as zice ca nu vom avea Hogwarts Legasy 2 tot ca SP game (sper sa fie cazul), doar ca probabil in loc de 3-5 jocuri SP only pe care le-or fi avut in development, probabil vor mai scoate 1-2 asa si restul sa fie f2p ca sa le aduca bani constant.
Dar da, totul se rezuma la bani...
Asa cum zice Jim Sterling, companiile astora nu le ajunge multi bani, ci vor toti banii de pe piata.
Pentru ei degeaba Hogwarts Legacy a fost cel mai bine vandut joc din 2023 daca nu a facut mai multi bani ca Fortnite.
Dar ce nu pot sa inteleaga este ca nu poti forta un succes ca Fortnite, oricat de mult ai investi sau ce franciza ai folosi.
Si cand scad profiturile companiei persoanele care iau deciziile astea primesc bonusuri, in timp ce angajatii care fac jocurile sunt concediati ...
Agree, dar nu cred ca are legatura cu HL, cat cu Suicide Squad.
Faza e ca daca aveau ochi si urechi, in ultimii 1-2 ani a explodat internetul de cand cu leaks despre joc si nu convenea nimanui directia spre care se indrepta, dar efectiv nu le-a pasat si au ramas cu decizia lor, chiar daca era efectiv impotriva oamenilor care trebuia sa le cumpere produsul.
Nici la Sony nu arata mai bine situatia, mai ales dupa noua conducere....e foarte posibil sa scada calitatea jocurilor first party sau sa vedem mai multe jocuri gen Helldivers 2, care e fun, do not get me wrong, dar nu e SP si nici mega polished nu e.
Bai, problema nu e live service in sine ci jocurile proaste. Suicide Squad nu a failat ca era live service ci ca era mediocru.
Mie daca imi face WB un joc gen Animal Crossing sau Maple Story, live service, in universul Harry Potter, le cumpar toate premium legendary battle pass season pass epic key unlock diamond currency VIP package bundle-urile pe care mi le dau
Dar daca jocul nu are viziune, nu vine cu nimic nou sau fun, iar core loop-urile sunt nascute toate din "cum facem playerii sa joace cat mai mult?", la revedere. Tre' sa-l faci pe player fan, nu client.
Stig Asmussen, directorul Star Wars Jedi, si alti developeri de la Respawn, au deschis un studio, Giant Skull:
Respawn veteran Stig Asmussen forms Giant Skull to build AAA single player games | GamesIndustry.bizOriginally Posted by GamesIndustry.biz
Cred ca pentru fiecare studio deschis recent de ex-big shot developers am vazut cate un studio de acelasi fel inchis fara sa lanseze
Pentru $460 milioane Embracer vinde Gearbox catre Take-Two:
Embracer Group divests Gearbox Entertainment for a consideration of USD 460 million to Take-Two Interactive Software, Inc. - Embracer GroupOriginally Posted by Embracer Group
Take-Two confirma ca lucreaza la urmatoarele Borderlands si Homeworld, plus "and at least one exciting new intellectual property".
Bookmarks