Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Hey there!

It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more. Register now!

Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.

---

Hello!

Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere ! Inregistreaza-te acum !

Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !

Page 87 of 121 FirstFirst ... 37 77 85 86 87 88 89 97 ... LastLast
Results 1,721 to 1,740 of 2402

Thread: Mortal Kombat

  1. #1721 SP
    Banned Nefraim's Avatar
    Quote Originally Posted by Laurentiu View Post
    Jucatorii profesionisti au renuntat...? A fost in ziar asta sau pe la OTV? Chiar am incercat sa ma uit atent la ce joaca baietii pe la turneele mai mari si nu mi-am putut da seama. Dar cu siguranta asezarea butoanelor de pe MK TE Stick va rusina oricand un D-Pad in foarte multe combo-uri. Ma rog... asta este parerea mea si nu vreau sa pornesc vre-un flame aici. Dar oricum a fost tare faza cu "jucatorii profesionisti au renuntat"
    La Powerup 2011 TS Sabin au jucat de pe fightpad. Chiar si cei care comentau au spus ca pad-ul este o optiune eficienta. Stick-ul face intradevar minuni in jocuri precum Street fighter sau MVC 3, dar in Mortal Kombat sau Tekken nu are absolut nici un avantaj sau dezavantaj fata de pad. Totul tine doar de obisnuinta.

  2. #1722 SP
    Senior Member siNcE's Avatar
    Quote Originally Posted by Nefraim View Post
    La Powerup 2011 Alex Valle si TS Sabin au jucat de pe fightpad. Chiar si cei care comentau au spus ca pad-ul este o optiune mai buna.
    Jocul nu are nici o luna de cand a fost lansat si cu asta am incheiat. Ori fi jucat ei la PowerUp dar la baza lor sunt profesionisti de SF din cate stiu eu.

  3. #1723 SP
    Senior Member sekhemet's Avatar
    putin cam devreme de la lansare sa existe profesionisti inca...
    se vor descoperii combouri/posibilitati noi si lucruri noi inca o buna perioada de vreme


    si un controller de xbox sukz.."de ce?" pentru ca eu sunt genul care butoneaza muuult si repede si degetul mare de la mana dreapta ma doare dupa ceva vreme..ca sa nu mai zic ca trigger'ele sunt incomfortabile pt un fight game si la un moment dat imi amorteste mana...
    deci un fight pad este net superior din cauza layout'ului si nici un profiman nu ar alege un controller normal in favoarea unui fightstick...

    subliniez ca ce am scris mai sus este strict subiectiv..nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine dar asta este opinia mea..

  4. #1724 SP
    Banned Nefraim's Avatar
    Quote Originally Posted by Laurentiu View Post
    Jocul nu are nici o luna de cand a fost lansat si cu asta am incheiat. Ori fi jucat ei la PowerUp dar la baza lor sunt profesionisti de SF din cate stiu eu.
    Sunt profesionisti de jocuri fighting, pentru ca nu joaca numai SF, unii mai joaca si MVC, Tekken etc.

  5. #1725 SP
    Member radu_robert98r's Avatar

  6. #1726 SP
    Member mishu's Avatar


    add pt MK;de preferat cu mesaj.

  7. #1727 SP
    Member Aquashark's Avatar
    Quote Originally Posted by Laurentiu View Post
    Jocul nu are nici o luna de cand a fost lansat si cu asta am incheiat. Ori fi jucat ei la PowerUp dar la baza lor sunt profesionisti de SF din cate stiu eu.
    Tom Brady cel care a castigat PowerUp joaca pe gamepad si e veteran MK.
    REO, alt veteran MK care a iesit pe 3, tot pe gamepad joaca.



    Justin Wong joaca si el pe gamepad, chiar a spus public ca asta e joc de gamepad.

    cat despre stick-ul de MK de la PDP, impresia generala e ca lasa de dorit. weekend-ul asta o sa fie turneul national organizat de PDP in Las Vegas cu premii de $20,000. organizatorii obliga jucatorii sa joace pe stick-ul lor si multi au strambat din nas la faza asta.

    daca ar fi dupa mine, MK merge cel mai bine pe tastatura.
    nu e un joc in care sa-ti prinzi degetele in motion-uri gen tiger knee (d,df,f,uf), half-circle x2, 360, 720 (horror!), vega super motion (charge db, df, db, uf/u/ub - horror!)

  8. #1728 SP
    Junior Member miron's Avatar
    Am jocu asta e super tare

  9. #1729 SP
    Member Bozyblue's Avatar
    Parerile vor fi mereu impartite intre PAD si STICK. Nu stiu de ce atat tarabau insa. Incercati pe pielea voastra si vedeti cu ce va intelegeti mai bine.

    Eu de exemplu am jucat pana acum SSF4 pe un stick Madcatz TE si ma inteleg OK cu jocul asa. Cand a venit MK am incercat atat pe stick cat si pe DS3. Am intrat in practice si am incercat sa fac acelasi combo pe stick / DS3 si concluzia a fost ca ma inteleg mai bine cu DS3-ul la MK. Plus ca pozitionarea tastelor pe DS3 ajuta la MK fata de stick.

    Si ca sa-l parafrazez pe Aquashark, sincer merge foarte bine si din tastatura MK Imi aduc aminte de good old days cand jucam pe PC si era fain pe tastatura. Cum zicea si Poke, MK-ul se bazeaza mai mult pe miscari mai simple si precise, in secventa. Consider ca ajuta aici mai bine un D-pad sau o tastatura decat un stick. Nu reneg insa faptul ca sigur voi mai incerca stick-ul, daca insa gasesc un stick cu layout-ul OK de MK.

  10. #1730 SP
    Senior Member FuriaAlba's Avatar
    ms ca ai postat...am si uitat sa verific daca o aparut episod nou

  11. #1731 SP
    Banned grama.leonard's Avatar
    aiurea..cei care au avut o viata intreaga o tastatura in mana,normal ca controller-ul de ps3 in mana va fi incomod pentru ei si invers!
    ne adaptam dupa situatie!va salut!

  12. #1732 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    eu am avut o viata intreaga tastatura in mana si am gasit controllerul foarte comod. chiar mai comod.

  13. #1733 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    BattleField Arcadia Tournament Vids







  14. #1734 SP
    Member SwingShot's Avatar
    I'm dizzy dupa grand finalsu ala.

  15. #1735 SP
    Senior Member siNcE's Avatar
    Quote Originally Posted by SwingShot View Post
    I'm dizzy dupa grand finalsu ala.
    Poate ne strangem in weekend la o sala ceva sa bagam niste antrenamente

  16. #1736 SP
    Member radu_robert98r's Avatar
    ia swingshot ...na

  17. #1737 SP
    Member SwingShot's Avatar
    Nice, dar nu e rentabil deloc cu toata bara folosita. Doar cu 1 ex am 58% so i'll stick with that

    ---------- Post added 11-05-2011 at 02:17 PM ----------

    Later edit:

    Am avut niste treaba si nu am putut sa continui. Ce vroiam sa zic, este foarte riscant sa folosesti acel dash al lui reptile la corner, pentru ca iti inverseaza directiile pentru aproape jumatate de secunda cand este in perete dar dincolo de adversar. Astfel orice miscare poate fi ratata pt ca intr-un interval directiile sunt pe dos. Pentru damage garantat sunt combouri mult mai simple si neriscante, si totusi spectaculoase.

    Dar intr-adevar, nu despre asta e vorba in combo making

    Problema la reptile este ca spre deosebire de restul personajelor cu care joc, este incredibil de greu sa imi iasa invincible wakeup attack. Din ce am reusit sa dau, doar slideul are proprietatea asta.

    Ca tot am adus vorba de wakeup attacks, sunt curios ce ati descoperit pe baza acestora. Toata lumea zice ca faci miscarea in frameurile de recovery, si ca dai foarte repede ca sa poti retalia. Din pacate jucand se observa ca nu merge mereu, desi scrie "WAKE UP ATTACK" deasupra barii, totusi incasezi lovituri aleator (cum ar fi FK la smoke care e the best spam on opponent wakeup broken **** ever).

    Am testat cu un amic in training indelungat, si am ajuns la o concluzie in sfarsit consistenta. Exista o modalitate garantata pentru a efectua un wake-up attack invincibil, si nu implica folosirea miscarii cu EX. Cand cazi la pamant, poti ramane indelungat acolo, poti face roll in spate, sau poti sa il lasi sa se ridice el imediat. Am observat ca wakeup-ul invincibil merge doar in ultimul caz. Din pacate si acest ultim caz este foarte ciudat, deoarece nu stii cand ti se da drumul la input. Caracterul pe pamant nu buffereaza tot timpul butoane, bufferul incepe "candva", naiba stie cand, putin inainte sa se ridice. Astfel este foarte greu sa stii cand poti sa incepi sa dai miscarea, pentru a o nimeri. Apoi, ca sa fie invincibil, trebuie ca miscarea sa se termine de dat FIX in primul frame in care se da drumul la input.

    Astfel, conditii pt invincible wakeup cu toate caracterele (non enhanced):
    1. Cazut la pamant
    2. Lasat caracterul in pace sa faca normal getup, NU roll, NU delayed getup
    3. Figure out cand se da drumu la fereastra de buffer, si incepe inputul de move
    4. Inputul trebuie sa se termine fix in primul frame (ales de ei, nu ai nici un cue visual) de ridicare al caracterului.

    Cand se face corect, absolut toate loviturile vor lovi intr-un caracter ca intr-un perete. Cel mai simplu se testeaza cu Nightwolf, deoarece forward+forward+BP merge spamat la knockdown si cam 80% din timp te vei ridica corect, invincibil. Xrays, proiectile, lovituri, se lovesc ca intr-un perete si ricoseaza din caracter, atunci cand este facut corect. Inca o data, acest lucru nu necesita enhanced version la miscare, pur si simplu un timing incredibil de strict fara nici un cue vizual.

    Intr-adevar, este mereu la fel, dar nu ai niciodata garantia ca ti-a iesit bine decat dupa ce vezi rezultatul. Am avut meciuri castigate la milimetru, cand am absorbit xray-ul de la kitana, sonya, cu slideul de la reptile invincibil si am reusit sa dau ultima lovitura.

    Daca voi stiti un mod mai consistent sau mai clar pentru a nimeri aceste invincible wakeupmoves decat practice non stop (deja aduce a ssf4 ) , do share

  18. #1738 SP
    Member radu_robert98r's Avatar
    Quote Originally Posted by SwingShot View Post
    Nice, dar nu e rentabil deloc cu toata bara folosita. Doar cu 1 ex am 58% so i'll stick with that

    ---------- Post added 11-05-2011 at 02:17 PM ----------

    Later edit:

    Am avut niste treaba si nu am putut sa continui. Ce vroiam sa zic, este foarte riscant sa folosesti acel dash al lui reptile la corner, pentru ca iti inverseaza directiile pentru aproape jumatate de secunda cand este in perete dar dincolo de adversar. Astfel orice miscare poate fi ratata pt ca intr-un interval directiile sunt pe dos. Pentru damage garantat sunt combouri mult mai simple si neriscante, si totusi spectaculoase.

    Dar intr-adevar, nu despre asta e vorba in combo making

    Problema la reptile este ca spre deosebire de restul personajelor cu care joc, este incredibil de greu sa imi iasa invincible wakeup attack. Din ce am reusit sa dau, doar slideul are proprietatea asta.

    Ca tot am adus vorba de wakeup attacks, sunt curios ce ati descoperit pe baza acestora. Toata lumea zice ca faci miscarea in frameurile de recovery, si ca dai foarte repede ca sa poti retalia. Din pacate jucand se observa ca nu merge mereu, desi scrie "WAKE UP ATTACK" deasupra barii, totusi incasezi lovituri aleator (cum ar fi FK la smoke care e the best spam on opponent wakeup broken **** ever).

    Am testat cu un amic in training indelungat, si am ajuns la o concluzie in sfarsit consistenta. Exista o modalitate garantata pentru a efectua un wake-up attack invincibil, si nu implica folosirea miscarii cu EX. Cand cazi la pamant, poti ramane indelungat acolo, poti face roll in spate, sau poti sa il lasi sa se ridice el imediat. Am observat ca wakeup-ul invincibil merge doar in ultimul caz. Din pacate si acest ultim caz este foarte ciudat, deoarece nu stii cand ti se da drumul la input. Caracterul pe pamant nu buffereaza tot timpul butoane, bufferul incepe "candva", naiba stie cand, putin inainte sa se ridice. Astfel este foarte greu sa stii cand poti sa incepi sa dai miscarea, pentru a o nimeri. Apoi, ca sa fie invincibil, trebuie ca miscarea sa se termine de dat FIX in primul frame in care se da drumul la input.

    Astfel, conditii pt invincible wakeup cu toate caracterele (non enhanced):
    1. Cazut la pamant
    2. Lasat caracterul in pace sa faca normal getup, NU roll, NU delayed getup
    3. Figure out cand se da drumu la fereastra de buffer, si incepe inputul de move
    4. Inputul trebuie sa se termine fix in primul frame (ales de ei, nu ai nici un cue visual) de ridicare al caracterului.

    Cand se face corect, absolut toate loviturile vor lovi intr-un caracter ca intr-un perete. Cel mai simplu se testeaza cu Nightwolf, deoarece forward+forward+BP merge spamat la knockdown si cam 80% din timp te vei ridica corect, invincibil. Xrays, proiectile, lovituri, se lovesc ca intr-un perete si ricoseaza din caracter, atunci cand este facut corect. Inca o data, acest lucru nu necesita enhanced version la miscare, pur si simplu un timing incredibil de strict fara nici un cue vizual.

    Intr-adevar, este mereu la fel, dar nu ai niciodata garantia ca ti-a iesit bine decat dupa ce vezi rezultatul. Am avut meciuri castigate la milimetru, cand am absorbit xray-ul de la kitana, sonya, cu slideul de la reptile invincibil si am reusit sa dau ultima lovitura.

    Daca voi stiti un mod mai consistent sau mai clar pentru a nimeri aceste invincible wakeupmoves decat practice non stop (deja aduce a ssf4 ) , do share
    ma bucur ca nu sunt singurul care crede despre mk9 ca seamana a SF4
    pai poti ataca exact ca la SF4 :
    din saritura
    ataci cu o schema ceva gen proiectil (aducheen )
    ataci din apropiere cu un grab
    ataci din apropiere cu un combo
    la mk9 lipseste acel run care era pe sistemul 2D si acei pumni caraghiosi de pe loc
    parerea mea e ca pana la mku3 a fost bine , dupa care au urmat numai experimente mk (exceptie shaolin monks care a fost reusit )
    acu au hotarat sa aduca iar 2D ul dar au uitat cum era
    macar puteau sa pastreze acel free fallin din mk vs dc care era foarte distractiv

  19. #1739 SP
    Member Catallin's Avatar
    Las-o-n colo cu Street Fighterul ca jocul asta la cat am jucat pana acum si ce-am apucat sa vad are sanse mari sa fie fighterul urmatorilor ani. A pastrat foarte multe chestii din MK2, a mai scos altele de prin MK3 (run-ul) dar au bagat multe chestii noi cum ar fi dash-ul. Dupa ce te inveti cu el incepi sa vezi adevarata valoare a jocului. E foarte echilibrat jocul si bine gandit. Eu de la Ultimate nu am mai jucat (de fapt am jucat 4 ceva vreme) si nu stiam ce sa cred despre jocul asta dar acum m-a convins... e super tare.

  20. #1740 SP
    Member Ares's Avatar
    tot ce a spus swingshot eu rezum la un singur cuvant , random. din cauza asta am fost putin dezamagit de joc , ca tot ai adus vba de ssf4 , la ssf4 inveti o chestie si sti ca aia este valabila mereu , la mk nu poti invata ca ceva bate altceva de fiecare data ,ptr ca la mk ceva bate altceva cumva...mai mereu altfel
    o sa jucam jocul si sper sa scoata un fix ceva la el ptr ca altfel va ramane un joc de dUZINA.


    cele bune...


    p.s. este mk vs dc, ma deranjeaza ca au luat mk vs dc , i-au pus palarie "noua" si l-au vandut unor prosti ca mine care au pus botul la toata logoreea ieftina a lui ed boon , cu toate astea o sa joc jocul , ramane sa ne vedem online si offline.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 87 of 121 FirstFirst ... 37 77 85 86 87 88 89 97 ... LastLast

Similar Threads

  1. Mortal Kombat X (X1) By kent4nzw0w in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 6 Last Post: 13-09-2015, 17:59
  2. Mortal kombat 9 - kombat pass By wasssu in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 4 Last Post: 26-04-2012, 19:10
  3. Mortal Kombat 9 By 1milbankroll in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 1 Last Post: 27-03-2012, 14:00

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts