Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 6 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 LastLast
Results 61 to 80 of 101

Thread: Xbox One devine backwards compatible

  1. #61 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Quote Originally Posted by tudomih View Post
    Desi este un pas foarte important, eu cred ca va produce destul de multa frustare in randul celor care si-au vandut colectii intregi de jocuri pentru a trece la noua generatie.
    Sa fie sanatosi aka graba strica treaba.

  2. #62 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by Templier View Post
    am inteles ca anul asta prin decembrie
    E trecut si oficial pe site-ul Xbox: "The program will launch broadly in fall 2015". Fall nu inseamna Decembrie... ci in toamna. Deci te poti juca incepand de la E3 cele 21 de titluri disponibile (via Preview), iar prin Septembrie va fi public cu cel putin 100 de titluri. Pentru 3 luni de asteptare, eu zic ca e foarte decent. Mai ales ca din cate am inteles eu, oamenii lucreaza de ani buni la treaba asta... si faptul ca acum le-a reusit, i-a mirat chiar si pe ei.

    Prin urmare, daca luam ce a facut Microsoft cu Xbox One in ultima perioada:
    • A lasat deoparte tot ce a insemnat Always Online
    • A renuntat la Kinect pentru a oferi mai multe resurse jocurilor
    • A facut pana si overclock pentru a mari puterea
    • A optimizat lucrul cu eSRAM-ul
    • A implementat aproape toate functiile cerute de oameni
    • Va aduce Windows 10 compatibility + DirectX 12 - fall 2015
    • Va aduce "New Xbox One Experience" - fall 2015
    • Va lansa "the mother of all game controllers" - Xbox Elite Controller
    • A scazut pretul la consola si a scos bundle-uri interesante (cu 1TB)
    • A venit cu suport pentru HDD-uri externe - pentru a contracara problema cu hdd-ul intern
    • A venit cu Backward Compatibility
    Toate acestea sunt niste plusuri enorme dupa parerea mea. Problema lor principala este data de faptul ca nu au reusit sa mearga pe GDDR5 ca si PS4 din start, si ar fi fost un tie game foarte interesant... Ah, si ar mai fi problema exclusivitatilor, la care din cate vad au inceput sa lucreze mai cu spor.

    Eu zic ca e de apreciat ce au facut. Probabil daca mai ramanea Balmer am fi avut Xbox One cam in acelasi caz cu Wii U... abandonat de developeri si fara jocuri. So... i'm happy! Consola in sine e un tank (stiu ca multi urasc faptul ca arata ca un VCR, dar sa fiu sincer as prefera ca si al meu PS4 sa fie un "VCR" care sa nu mai imi huruie in ultimul hal), si merita eforturile depuse.

    Parerea mea e ca probabil n-o sa bata niciodata PS4-ul la vanzari... decat daca vor veni cu inca o minune sau doua (prima cu BC a venit deja)... Only time will tell...

  3. #63 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Ma întreb ce minuni ar mai putea face, eu zic ca nu au nevoie de minuni, doar jocuri exclusive cum au avut la început pe X360

  4. #64 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar

  5. #65 SP
    Cons. Mercedes-Benz djleo666's Avatar
    Mersi RonanN1 chiar ma uitasem la ce ai pus tu si rugasem ieri un amic care are ambele console sa testeze. Este foarte tare si oarecum de asteptat. Asteptam urmatoarele anunturi referitoare la ceea ce astept eu sa devin BC: Mafia 2, Bioshock (oricare), RDR, etc...
    Also ca si idee, se pare ca inclusiv game sharingul de pe Xbox360 functioneaza pe Xbox One

  6. #66 SP
    Member anes's Avatar

  7. #67 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Pe ăștia i-am așteptat cu o analiza
    http://www.eurogamer.net/articles/di...ty-on-xbox-one
    Straight away we note that image quality on Xbox One mimics the standard 1080p output available on Xbox 360, with a couple of minor differences. Notably, the contrast levels on Xbox One are boosted slightly, in addition to a subtle sharpening effect that produces minor edge-ringing. Thankfully, these differences only manifest when comparing the two side-by-side and certainly don't detract from the overall presentation. Additionally, unlike original Xbox emulation on the 360, there are no additional image quality enhancements available, and there probably never will be.

    However, that doesn't mean that other improvements or changes are not possible. For example, a potential boon is the fact that all Xbox 360 games running on Xbox One have no screen-tear whatsoever. Titles that previously exhibited those artefacts now operate with v-sync engaged at all times. On paper, this seems like a killer feature, but there are some consequences to this 'improvement' in terms of frame-rate. In order to better understand the strengths and weaknesses of the virtual machine, let's kick off with some image comparisons highlighting certain differences we noticed (above), before moving on to more in-depth analysis on a per-title basis.
    Analiza pt câteva jocuri o găsiți în articol, lectură plăcută

    PS: nu mi se pare mai smooth

  8. #68 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Sper din suflet ca nu vor face compatibilitatea asta publica pana cand jocurile nu vor functiona cel putin locked la 30 FPS... sau macar nu mai rau decat pe 360, ca e absurd.

  9. #69 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    Man that's bad... probabil ca vor gasi o modalitate sa stabilizeze frame-urile.

  10. #70 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Nu va alarmati aiurea. Serviciul nu e inca disponibil pentru toata lumea pentru ca e intr-o perioada de beta. Asteptati lansarea pentru toata lumea si judecati atunci. Prea se comenteaza despre jocuri si servicii inca de cand sunt in beta. Nu inteleg de ce.

  11. #71 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    Prea se comenteaza despre jocuri si servicii inca de cand sunt in beta. Nu inteleg de ce.
    Pt ca alții deja au lăudat serviciul, ca face pe dracu în patru, ca rulează mai smooth, ca încarcă super repede, samd. Lasă așa ca e bine să vedem și să ne spunem părerea, doar am văzut ca Ms ascultă de părerea utilizatorilor. Asta e și scopul acestui preview, feedback

  12. #72 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Si parerea ti-o bazezi pe un video de pe net sau jucand singur? La dat cu parerea toti suntem buni, dar mi se pare putin exagerat sa tot comentam despre lucruri pe care nu le-am incercat pe propria piele.

  13. #73 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Când se postează ceva de bine e Ok, când avem părerea unor oameni care se pricep și spun ceva negativ nu mai e bine, parcă suntem pe vremea când numai de bine trebuia să vorbim. Vorbim, ne spunem părerea când vedem teste, de aceea avem forum.

    PS: eu când vreau să cumpăr ceva citesc recenzii, nu am timp și nici bani de aruncat. Cred ca de aceea unii au site-uri de specialitate

  14. #74 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Eu nu asta am spus. Nu uita ca in cazul de fata vorbim de un beta.

  15. #75 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Eu am venit cu un răspuns pt cei care spuneau ca Mass Effect se mișca mai bine decât pe un X360, sau partea aia nu ai văzut-o? Nu mă interesează cum se mișcă Viva Pinata sau alte joculețe. Vorbeam strict despre Mass Effect. Nu am pus ștampila pe acest serviciu, vei vedea în interviul făcut de MonkY părerea mea despre BC.

  16. #76 SP
    Senior Member BizZare's Avatar
    Sunt foarte curios daca ne vom putea juca in mp/coop cei cu Xbox One cu cei cu Xbox 360.

  17. #77 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Nu se va putea.

  18. #78 SP
    Member ymess's Avatar
    Ciudat, parca vazusem ca au facut un intreg emulator de 360 special pentru a suporta si online multiplayer prin Xbox Live.
    LE, a fost postat o pagina mai devreme: "So when you boot the games, it literally boots up the operating system of the Xbox 360 - which is why you can play with Live and everything else. That was the most difficult thing."

  19. #79 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu zic sa asteptati sa iasa din beta, si vedem dupa. La Gears of War multi au spus ca se misca mult mai bine, la Mass Effect a postat Dant3 ca se misca mai prost... e ceva normal, nu cred ca au stat sa optimizeze toate cele... Oricum M$ cred ca incearca sa mestece mai mult decat poate... ganditi-va ca in acelasi timp are 3 mai dude de rezolva: Backward Compatibility-ul, New Xbox Experience si Windows 10 cu al sau DX12. Daca reusesc sa le rezolve pe toate pana la sfarsitul anului... mare minune!

  20. #80 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    To accomplish this, they apparently are emulating the Xbox 360 in its entirety, the hardware layer and the software layer. Emulating the Xbox 360 comes with a lot of challenges, because it’s a far more capable platform than say, the Wii, and is still able to play some visually striking games that demand processing power. Unlike with other less powerful platforms, there is little processing overhead here. Translating higher powered PowerPC driver calls to their x86 counterparts is not an easy task, so it’s rather spectacular from a technical standpoint that it’s been done at all, and even done relatively well on such a relatively low powered platform.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 6 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 LastLast

Similar Threads

  1. Xbox One devine cu 10% mai rapid fara Kinect By MonkY in forum Console News
    Replies: 11 Last Post: 11-06-2014, 22:24
  2. Dubii asupra "backwards compatibility DS-3DS By Bodolay Botond in forum Nintendo DS, DSi, 3DS & XL
    Replies: 8 Last Post: 29-09-2012, 07:00

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts