si mai sunt fanatecurile![]()
@mof: e traseul original creat the T10 din ceva sectiuni de drumuri din Alpi
@mo: da ... banuiam ca se intuieste treaba cu photo mode
prima oara am crezut ca glumesti cu a 2-a poza....masina aia arata ca in realitate.nu pot sa fac o diferenta.
nu imi mai iau forza 3astept forza 4
am o intrebare:unde pot sa gasesc un volan microsoft?pe okazii nu sunt si aia care vand la pachet nu le dau separat.
De fapt la masina se vede bine ca e randata, in schimb am dubii la decor... dar poate e un background 2D implicat pe acolo, m-as mira sa randeze asa bine in 3D XBOX-ul. Poate urmatoarea generatie de console...
Cat despre joc : de-abia astept sa vad ce va contine editia de colectie pentru ca sigur o iau
Nu inteleg de ce-ti pare rau, doar daca nu ai XBOX 360, dar atunci iti cumperi daca-ti place jocul. Trebuie sa aibe si XBOX-ul ceva exclusivitati, nu ? Ca altfel cine ar mai cumpara consola ?
XBOX 360 are exclusivitati putine (si din alea si mai putine sunt bune) pentru ca Microsoft e lacom si jocurile apar si la "Games for Windows" (adica pe PC), Sony nu face greseala asta. E suficient sa vezi Halo si Halo 2, ce frumos a fost el portat pe Windows (chiar daca mai tarziu). Si n-am nicio indoiala ca si Halo 3 va iesi pe PC si probabil va merge doar sub Windows 8.
@raver: un nene de la 'id' care se ocupa de rage explica intr'un video cum xbox-ul are niste avantaje superioare fata de ps3 d.p.d.v. al programarii ... unul ar fi ca xboxul suporta texturi de rezolutie 4096x4096 in timp ce ps3u nici nu prea viseaza la asa ceva, deci e posibil
daca te uiti pe forumurile de la T10/forza pe sectiunea 'is it real or forza' vei vedea acolo niste poze care te pun pe ganduri daca's reale sau nu, si's facute de jucatori nu de developeri care sa zici k au alte optiuni care sa'i ajute. gandestete ca fm4 are grafica mai 'reala' fata de 3, prin urmare si pozele de in photomode vor fi mai realiste
raptor : esti sigur sigur ca :
E cam redundant nenea ala de la id, eu nu stiam ca pot exista avantaje inferioare. Asta unu la mana. Doi la mana :
Asta nu e deloc un avantaj "dpdv al programarii", e doar un mic dezavantaj pt artisti : o textura mare se poate usor imparti in texturi mai mici si aplica pe poligoane separate unite. Si oricum ma indoiesc profund ca din punctul asta de vedere (adica max tex res) "7600GT-ul" din PS3 e inferior unui "X1950 Pro". Da, ala de pe XBOX 360 e mai rapid si asta se vede in cam toate jocurile multiplatforma, dar aia n-are treaba cu rezolutia maxima a texturilor suportata de consola.
Si ultimul sfat pe care sa nu-l iei in nume de rau (sau ca o lauda, ca nu cazul) :
Gandeste-te ca e un pic haios ca un tip cu grave deficiente la gramatica sa dea lectii unui tip care si-a dat licenta la finalul facultatii cu o lucrare despre realitatea virtuala, iar proiectul practic a fost un program scris in C++ si primele linii din codul sursa erau :
#pragma comment(lib,"opengl32.lib")
#pragma comment(lib,"glu32.lib")
#pragma comment(lib,"glaux.lib")
#pragma comment(lib,"winmm.lib")
ca am uitat sa pun o cratima nu consider a fi ' o grava deficienta la gramatica'
si daca zici ca ai terminat informatica presupun ca stii si ce efect are HDRIu asupra obiectelor dintr'un mediu privind iluminarea, iar cum zici tu ca in fundal e o poza 2d, ala e fix HDRIu care pan' la urma e o poza panoramica![]()
Habar nu am cu ce va ajuta atatea notiuni tehnice la condus.
Va dau un pont: pedala de acceleratie e in dreapta![]()
Bookmarks