Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 165 of 246 FirstFirst ... 65 115 155 163 164 165 166 167 175 215 ... LastLast
Results 3,281 to 3,300 of 4915

Thread: Gran Turismo 5

  1. #3281 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Tare ar fi fost ca la 6 ore sa nu te mai lase sa joci...sa te vada ps3 eye-ul ca ai jucat 6 ore si sa ceara alt driver,alt jucator in realitate ...cum se si intampla de fapt la le mans ...1 sofer la 6 ore ... ar fi fost bestial...iti chemi 4 prieteni la tine si joci un weekend intreg...parca ar trece altfel timpul

  2. #3282 SP
    Junior Member cristachecri's Avatar
    Mai tare ar fi sa se ia si curentul cand mai ai 1 tura de facut ... glumesc

  3. #3283 SP
    Senior Member TiBiKiMiR's Avatar
    Quote Originally Posted by Lazarica View Post
    nu stiu daca e cineva care a terminat le mans 24 de ore la A-spec... cred ca iesi de acolo cu probleme de sanatate
    Daca nu si cu probleme tehnice...e o mare prostie (in opinia mea) sa joci 24 de ore non stop...nu o sa fac cursele alea nici daca ma plateste cineva lol

  4. #3284 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Si inca o chestie....cred ca e un glitch la un trofeu ,la mine cel putin. Trofeul "Within One Hundredth" ala care trebuie sa castigi o cursa la mustata... la 0,01 or less....am facut-o de 4 ori si tot nu mi-a aparut trofeul....nu stiu ce are...voi il aveti ?

  5. #3285 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Iti dai seama ce frumos ar fi.

    Eu ma tot mir ce se intampla cu traseele despre care au aparut zvonuri mai demult, dar nu sunt in jocul final. Pikes Peak adica, impreuna cu masinile aferente. Pt ca am Apex-ul jocului de la zona 2, multumita lui rosiani, iar in el, apar o groaza de poze atat cu Pikes Peak, cat si cu masini cu usile deschise atunci cand se explica Photo Mode. Probabil ca o sa il scoata drept DLC sau aplica principiul DICE si EA, sa deblocheze continut pe parcurs. Desi ma indoiesc de asta pentru ca pana acum update-urile in GT5 au fost de peste 200-300 mb, iar in BC2 erau insesizabile cand deblocai ceva de pe disc.

    Sper doar sa mai adauge ceva continut nou, trasee reale sau inspirate din realitate (pt ca stiu ca exista Course Maker insa nu ai control asupra fidelitatii curbelor etc).

    Masini sunt suficiente in jocul asta, nu cred ca mai e nevoie de ceva, sigur , toti ne-am dori sa avem masini premium mai multe si sunt multe masini standard care puteau sa beneficieze de tratamentul asta.

    Legat de discutia cu privire la Mazda 787b, am achizitionat-o ieri, intr-adevar e o masina dificil de condus cu setarile standard. Am marit la maxim forta de apasare fata-spate, am setat diferentialul spate 6/35/20 - asta o fac la toate masinile peste 600 cp, la cele de 500 e suficient 8/37/20, iar la cele mai slabe, dar tot cu tractiune spate, 8/40 sau 10/35 etc. Important e la cele cu tractiune fata sau integrala sa puneti un moment mai ridicat de blocare a diferentialului fata, pt ca altfel masina va subvira foarte mult(rotile se rotesc cu viteza egala pe fata cand se blocheaza diferentialul - exemplu real, Dacia Pick-up 4x4. Cand blocai diferentialul, nu mai puteai sa iei o curba normal (era alt tip dar ca exemplu).

    Revenind, am scazut putin viteza la 330km/h ceea ce am descoperit ca e insuficient, pt ca pe Fuji speedway, inainte cu mult de prima curba dupa linia de sosire, unde e si grila de start, motorul intra in limitare electronica, nu am vazut masina sa accelereze asa. Are 806 hp dupa schimbul de ulei, si 830 kg, deci va ganditi si voi. Si nici macar nu ii montasem Turbo care o duce la 870 hp pe acolo. Deci o bestie.
    O alta schimbare importanta am facut-o la suspensie.... initial camber-ul e setat 2.0 / 3.0 ceea ce aduce o groaza de supravirare a rotilor spate, rotile stau aproape oblic. am bagat un 1.5 / 1.3 si parca s-au mai indreptat lucrurile. Totodata am facut si niste setari de toe -0.05 / 0.10 dar mai lucrez la asta, posibil sa pun si toe pe spate negativ pt ca inca mai supravireaza, nu mult si nu ca la inceput.
    Rezultatul: o masina care mi se pare mult mai nervoasa decat 908 hdi(la prima vedere Peugeot pare mai lipita de sosea si functioneaza mai bine cu setarile standard). Parerea mea ca Mazda o sa fie mai rapida daca ma obisnuiesc mai mult cu ea si nu accelerez imediat dupa apex.
    Iar zgomotul la relanti e formidabil, se auzea subwoofer-ul de imi venea sa il tin la ureche. Iar in viteza are zgomot de motocicleta.
    Pentru o masina din 1991, toata lauda, nu e cu nimic mai prejos decat una din 2010.

  6. #3286 SP
    Senior Member mark's Avatar
    Voi in general jucati cu toate asistentele off?

  7. #3287 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Eu da. all off exceptand abs care il las pe 1, ca la o franare violenta sa pot sa si brachez daca trebuie.
    O sa vedeti ca unele masini, la description, o sa prezinte ca atunci cand au construit masina de curse, inginerii i-au montat si un modul de controlul tractiunii, pt a fi mai stabila. Daca vi se pare ca o masina nu poate fi controlabila, setati TCS pe 1 sau 2 si o sa vedeti diferenta. Treptat , daca va obisnuiti cu masina , puteti sa scadeti o treapta sau sa-l dezactivati. Skid Recovery e deja trisat. Iti da un fel de pneuri Racing Soft +

  8. #3288 SP
    Member gabytzu16's Avatar
    Salut baieti...azi intru si eu in posesia jocului si am si eu o intrebare la voi: Aveti niste sfaturi pt. un incepator? Cu toate ca am jucat si FM3 si alte "simulatoare" singurle setari la care umblam erau assisturile , in rest nu ma pricep la masini asa bine ; cauciucuri soft / hard , traction control , ABS ...si celelate setari ale masinii imi sunt partial necunoscute ....deci , ceva sfaturi?
    Multumesc anticipat!

  9. #3289 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Citeste ultimele 30 pagini.

  10. #3290 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Quote Originally Posted by TiBiKiMi View Post
    Daca nu si cu probleme tehnice...e o mare prostie (in opinia mea) sa joci 24 de ore non stop...nu o sa fac cursele alea nici daca ma plateste cineva lol
    Referitor la asta....crede-ma ca daca ar fi si premii la cursele astea...vorbesc de premii in bani (gen pe contul de psn sa iti bage credite/bani ,etc) cred ca te-ar mai face sa incerci macar...in sensul ca nu joci degeaba,doar pentru o amarata de masina ca premiu in joc... ca idee, ar fi fost altceva poate

  11. #3291 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Exista premiu: trofeul Platinum si premii in joc. Sa dai $ pentru PSN ar fi o mare prostie, poate doar sa-ti ofere un DLC (ieftin) gratis.

  12. #3292 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    Exista premiu: trofeul Platinum si premii in joc. Sa dai $ pentru PSN ar fi o mare prostie, poate doar sa-ti ofere un DLC (ieftin) gratis.
    Da,sau asa...oricum ceva care sa te faca sa stai atatea ore in fata consolei,nu doar pentru experienta in-game sau o masina...

  13. #3293 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Pai au concursul Sls signature edition. Castigi un Sls lasand la o parte restrictiile de participare. Nu pot oferi premii in masa pt ca nu ar rentab

  14. #3294 SP
    I Unlimited Bitza's Avatar

    Sesonal Events updates

    De joi incolo, cursele de la Sesonal Events se vor updata o data pe saptamana (ca si pana acum) joi de la ora 04:00 GMT (nu 05:00 GTM cat era pana acum), in unele cazuri fiind vorba de +/- 1 zi, un functie de regiunea jocului sau a jucatorului.
    Vor aparea si Extra Special Events, care vor fi anuntate la sectiunea News a jocului, probabil curse in plus fata de cele care exista deja, dar probabil pe timp limitat.
    Hope for the best.

    Sursa: in game news.

  15. #3295 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Eu cred ca extra special sunt Seasonal cu limitari de tuning. Ca a tot zbierat comunitatea
    Sau sunt special events ce nu au fost incluse in versiunea finala a jocului pt ca nu erau gata. Hai cu Pikes Peak

  16. #3296 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by cosminbad View Post
    Eu da. all off exceptand abs care il las pe 1, ca la o franare violenta sa pot sa si brachez daca trebuie.
    O sa vedeti ca unele masini, la description, o sa prezinte ca atunci cand au construit masina de curse, inginerii i-au montat si un modul de controlul tractiunii, pt a fi mai stabila. Daca vi se pare ca o masina nu poate fi controlabila, setati TCS pe 1 sau 2 si o sa vedeti diferenta. Treptat , daca va obisnuiti cu masina , puteti sa scadeti o treapta sau sa-l dezactivati. Skid Recovery e deja trisat. Iti da un fel de pneuri Racing Soft +
    Cosminbad,
    pai....dupa ce, mai sus, ne-ai explicat in detaliu cam ce reglaje se fac la o masina, ca sa nu supravireze, subvireze,franeze, etc,....si asta ca sa mearga cat mai bine, acum ne spui ca tu de fapt joci cu asisturile,,off,,. Care-i logica?....ca nu m-am prins de loc! Adica iei cu stanga ce dai cu dreapta?...sau cum?
    Parerea mea, este ca nu strica putin traction control, ABS si skid recovery,....mai putin de directie asistata.

  17. #3297 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Nu joc cu assist-urile. Doar ABS pe 1. ai inteles gresit.

    pai daca faci o masina sa se comporte neutru (daca asta doresti sa obtii de la ea) fara assist-uri si poti sa o pastrezi pe traiectoria dorita 99% din timp fara ele activate, atunci ce nevoie mai ai de assist-uri ? ca daca pun TCS pe 1-5 si skid recovery pe on, nu mai am nevoie de tuning la nici o masina. Pot merge cum vreau eu , computerul imi taie puterea cand vrea el, iar rotile cand patineaza, primesc o aderenta in plus.

    Deci logica nu lipseste din ce am incercat sa descriu mai sus. O masina nu o poti folosi la capacitate maxima incorsetat cu electronica. (exista si exceptii, dar foarte rar). Pt mine, pentru ca joc online, e esential sa am un control cat mai bun al masinii, iar daca AI-ul nu ma lasa sa accelerez la maxim la iesirea dintr-o curba, desi eu stiu ca o sa indrept rotile si nu o sa patinez, o sa pierd timp pretios.

    Eu spuneam ca doar daca ai facut setarile de tuning si tot nu poti tine masina pe traseu, sa setezi TCS si Skid on pt ca sa o poti controla, iar dupa ce nu mai ai carcel la deget sau picior sa accelerezi aiurea, adica atunci cand te-ai obisnuit cu masina, le dezactivezi. Cei care aveti masini in viata reala, ati observat diferenta intre DSC on/off pe zapada, intre o masina cu ABS sau una fara, intre un 4wd si un 2wd. Bafta

    ---------- Post added 25-01-2011 at 02:54 PM ----------

    Quote Originally Posted by mark View Post
    Voi in general jucati cu toate asistentele off?
    si am raspuns ca "eu da"

  18. #3298 SP
    Member 573ph4n's Avatar
    cosmin are dreptate, iar skid recovery este "cheat" si nu exista asa ceva in realitate.(ma refer la skid recovery). TCS poate fi setat dupa preferinta insa castigi de multe ori putina stabilitate dar piezi ENORM de mult timp cu cat il setezi mai sus..e direct proportional.

  19. #3299 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by cosminbad View Post
    Nu joc cu assist-urile. Doar ABS pe 1. ai inteles gresit.

    pai daca faci o masina sa se comporte neutru (daca asta doresti sa obtii de la ea) fara assist-uri si poti sa o pastrezi pe traiectoria dorita 99% din timp fara ele activate, atunci ce nevoie mai ai de assist-uri ? ca daca pun TCS pe 1-5 si skid recovery pe on, nu mai am nevoie de tuning la nici o masina. Pot merge cum vreau eu , computerul imi taie puterea cand vrea el, iar rotile cand patineaza, primesc o aderenta in plus.

    Deci logica nu lipseste din ce am incercat sa descriu mai sus. O masina nu o poti folosi la capacitate maxima incorsetat cu electronica. (exista si exceptii, dar foarte rar). Pt mine, pentru ca joc online, e esential sa am un control cat mai bun al masinii, iar daca AI-ul nu ma lasa sa accelerez la maxim la iesirea dintr-o curba, desi eu stiu ca o sa indrept rotile si nu o sa patinez, o sa pierd timp pretios.

    Eu spuneam ca doar daca ai facut setarile de tuning si tot nu poti tine masina pe traseu, sa setezi TCS si Skid on pt ca sa o poti controla, iar dupa ce nu mai ai carcel la deget sau picior sa accelerezi aiurea, adica atunci cand te-ai obisnuit cu masina, le dezactivezi. Cei care aveti masini in viata reala, ati observat diferenta intre DSC on/off pe zapada, intre o masina cu ABS sau una fara, intre un 4wd si un 2wd. Bafta

    ---------- Post added 25-01-2011 at 02:54 PM ----------



    si am raspuns ca "eu da"
    Bun,.......dar si in realitate masinile de curse au TC, ABS si alte chestii....care nu vin decat sa imbunatateasca comportamentul acestora pe pista....si atunci, de ce sa le punem pe ,,off,, la simulator?
    Eu cred ca din contra, electronica nu incorseteaza de loc masina, ci din contra, o face mai precisa, mai performanta. Din pacate, in joc aceste lucruri sunt cam prost implementate si fara logica. Controlul tractiunii, in mod normal nu incetineste masina, ci o face sa puna la sol toata puterea motorului, fara ca rotile sa derapeze,....in joc insa, masina pierde din viteza si acceleratie, daca marim TC-ul.
    In fine, nu mai intru in detalii tehnice, dar vreau sa spun ca, cu cateva mici exceptii, presetarile asisturilor sunt destul de bune, si nu prea a trebuit sa umblu la ele inainte de a intra in curse.

  20. #3300 SP
    Senior Member GeOKeR's Avatar
    In gt5 prologue erau niste setari de fizica(puteai sa alegi intre standard si professional). In gt5 acele setari de fizica se regasesc sub numele de skid recovery. Daca o setezi pe on, e standard, daca o setezi pe off, e professional. Acea setare schimba toata fizica/comportamentul masinii. Acolo e diferenta dintre arcade si sim. Simple as that. Dupa cum a zis si 573ph4n, asa ceva nu exista in realitate si dupa parerea mea poate fi considerat cheat online. Cel mai bine cand se face o camera online e sa setati skidul fortat pe off ca restul vine de la sine. Daca se joaca skid on vs skid off pe aceasi camera, deja dispare tot fairplayul si cei care au intr-adevar skill vor putea fi intrecuti si de unii care joaca nfs(ca na, joaca cu skid on activat).

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 165 of 246 FirstFirst ... 65 115 155 163 164 165 166 167 175 215 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gran Turismo 6 By Dant3 in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 517 Last Post: 05-06-2015, 14:11
  2. Gran Turismo 6 By Tudoran in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 14 Last Post: 26-11-2010, 21:40

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts