Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 19 of 37 FirstFirst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... LastLast
Results 361 to 380 of 735

Thread: Desene pe foaie, digitale si lucrari 3D

1. #361 SP
    Senior Member nightprowler's Avatar
    Quote Originally Posted by Dj-RainY View Post
    Sa fim seriosi...
    Acest thread este dedicat numai pasionatilor de desen , dar mai ales celor care se pricep cum ar fi baietii acestia care se patimesc sa faca o adevarata opera , iar tu iei in batjocura,trist...
    nightprowler-foarte frumos ti-au iesit desenele din aerograf bafta in continuare
    multumesc
    Lasa-l si pe el sa posteze, ca asa se invata. Si eu sunt un mega-incepator intr-ale aerografiatului si asta nu ma impiedica sa arat ce chestii imi ies
    Macar sa incerce sa avanseze, nu sa le lase asa, ca atunci ar fi mai urat...

2. #362 SP
    new stuff...
    Attached Images Attached Images romania.jpg skull.jpg

3. #363 SP
    ar trebui sa incercam cei care lucram si cu creionul si foaia sa facem si niste mini-concursuri.
    de ex: aratam un tutorial cu un desen si in nu stiu cat timp punem toti poze si vedem cui i-a iesit cel mai bine poate asa ne vom chinui mai mult sa ne auto-depasim, si cred ca ar fi placut sa ne comparam lucrarile. si plus ca, fiind tutorial, il pot incerca mai multi.

4. #364 SP
    Member Legolas13's Avatar
    Salve !

Astea sunt site-urile mele:

Asgardian Artworks - Home

Legolas13 on deviantART

Am tot zis sa ma reapuc de creioane ca imi este mult mai usor dar nu agsesc masa de desen buna pe la noi pe-aici. Ma refer la masa plus lumina pentru cerneluri. Anyway, sper sa va placa cateva din lucrarile mele.

Folosite: Wacom bamboo, Photoshop CS3, CS4, CS5, Illustrator CS3

5. #365 SP