Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 166 of 246 FirstFirst ... 66 116 156 164 165 166 167 168 176 216 ... LastLast
Results 3,301 to 3,320 of 4915

Thread: Gran Turismo 5

  1. #3301 SP
    Senior Member ffocus's Avatar
    Quote Originally Posted by ymy View Post
    Controlul tractiunii, in mod normal nu incetineste masina, ci o face sa puna la sol toata puterea motorului, fara ca rotile sa derapeze
    Si cam cum crezi tu ca reuseste sa puna puterea motorului la sol, fara derapaj? TCS-ul asta face, REDUCE puterea motorului prin diverse mijloace, pentru a nu derapa. Poate frana roata care rupe aderenta, reduce combustibilul la cilindrii, reduce aprinderea la bujii, reduce acceleratia, etc, etc, reduce si iar reduce. Rezultatul ar fi ca un sofer fara TCS, dar cu un bun throttle control iti va da...fum in nas. Eu zic sa te mai documentezi putin.

  2. #3302 SP
    Member 573ph4n's Avatar
    de acrod cu focus..tu ai zis ca citez " Controlul tractiunii, in mod normal nu incetineste masina, ci o face sa puna la sol toata puterea motorului, fara ca rotile sa derapeze" cand defapt controlul tractiunii pune la sol cat de multa putere posibila DAR fara ca rotile sa inceapa sa derapeze, ei bine vezi tu cat mai multa putere posibila nu este egal cu toata puterea motorului in condiitile date, deci cum a zis focus un bun sofer cu un bun "management" al acceleratiei iti poate da "fum"..

    Revening la GT5 daca vrei NEAPARAT Traction controll pune-l pe 1 MAXIM si asa zic eu pierzi un timp minim si castigi sa zicem semnificativ la unele masini pe aria de manevrabilitate, daca pui traction controlul pe valori mari gen peste 5 pierzi garantat pentru ca va "taia"(nu definitiv) pur si simplu accelaratia la orice tentativa de derapare si te va incetinii groaznic.

  3. #3303 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    eventual cand joci pe ploaie gasesc util un TCS pe 1 sau 2 care te poateface mai rapid cu anumite masini. Dar pe uscat nu isi are rostul. In conditiile in care intr-o masina reala de 600 hp nu prea poti pune puterea jos pt ca oricat ai doza acceleratia, rupi aderenta, electronica e utila, dar in conditii de pista, de circuit, in general e dezactivata electronica.

    Fiecare cu parerea lui, este doar un joc, simuleaza bine chiar si TCS-ul, pt ca si eu daca dau talpa la o masina pe zapada, imi taie puterea, franeaza roata care patineaza si tot asa. Deci e realist jocul. Tendinta prin anii 2005-2007 a fost sa se introduca electronica multa la masini (Vezi Formula 1, WRC) pt controlul tractiunii etc, dar a scazut spectacolul pt ca masinile erau mai sigure, nu mai rapide. Treptat s-a renuntat la ea

  4. #3304 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    O alta problema care eu personal o intalnesc la TCS cateodata si dar nu la toate masinile ci doar la cele cu un cuplu foarte puternic :
    Ma aflu intr-o curba si pentru o clipa calc vibratorul (cateodata pe decelerare) , nu stiu cum reactioneaza TCS sau cum ar trebui sa reactioneze dar datorita aderentei instante care o primesti pe rotile din interiorul curbei (pe vibrator) pur si simplu te intoarce in loc sau iti creeaza un understeer puternic odata cu o pierdere de viteza absolut inutila. Ma feresc sa folosesc TCS pe cat posibil dar presupun ca celor care joaca pe controller le ofera un oarecare avantaj datorita lipsei de control progresiv.

  5. #3305 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Eu joc cu TCS, ce ne-am dat toti pe profi deodata, sa fim seriosi.Pot sa joc si fara dar nu vreau si nu-mi place,mai ales ca joc cu controler,si incerc sa evit pe cat posibil loobyurile fara TCS.Eu il activez cu valori intre 1-3max tot timpul,in fct de ce masina conduc.Nu am chef sa ma stresez la fiecare curba cand ies din ea sa ma joc cu trigerul R2 ca si cum as trage cu pusca foc cu foc,fiindca asa tb sa joc daca nu am TCS activat.Pana la urma e un joc si vreau sa ma distrez cand il joc nu sa ma stresez

  6. #3306 SP
    Senior Member mark's Avatar
    Wait wait wait, ce face R2?

  7. #3307 SP
    Junior Member evolution9's Avatar
    Quote Originally Posted by mark View Post
    Wait wait wait, ce face R2?
    E acceleratia dai la controller settings si setezi R2 acc si L2 frana
    Faceti cv asta seara?

  8. #3308 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Mama cate discutii aici cat am fost plecat. Dar vad ca-s toate orientate pe single player, pai ce facem fratilor, multiplayer nu va place?

    In 10 minute creez lobby, va astept.

  9. #3309 SP
    Member Outblast's Avatar
    Salut. Niste sfaturi pentru obtinerea aurului (licenta B-7 Autumn Ring si B8 Highspeed Ring)? Multumesc.

  10. #3310 SP
    Senior Member Minimize's Avatar
    Quote Originally Posted by Outblast View Post
    Salut. Niste sfaturi pentru obtinerea aurului (licenta B-7 Autumn Ring si B8 Highspeed Ring)? Multumesc.
    Urmareste exemplul care ti-l arata jocul.

  11. #3311 SP
    Member BatsBike's Avatar
    fara sa supar sau sa deranjez,sper,daca cineva are nevoie de un volan satisfacator(ca sa nu zic chiar bun) in GT5 sa dea un ochi la a mea semnatura ...

  12. #3312 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Quote Originally Posted by ffocus View Post
    Si cam cum crezi tu ca reuseste sa puna puterea motorului la sol, fara derapaj? TCS-ul asta face, REDUCE puterea motorului prin diverse mijloace, pentru a nu derapa. Poate frana roata care rupe aderenta, reduce combustibilul la cilindrii, reduce aprinderea la bujii, reduce acceleratia, etc, etc, reduce si iar reduce. Rezultatul ar fi ca un sofer fara TCS, dar cu un bun throttle control iti va da...fum in nas. Eu zic sa te mai documentezi putin.
    Ffocus, m-am documentat. Ai dreptate in ceea ce priveste TC-ul.....dar nu sunt de acord cu cei care sustin ca nu trebuie utilizat in Gran Turismo.
    Sunt baieti pe aici, care fac un titlu de glorie din faptul ca ei taie asisturile, si prin asta, vezi doamne, ei sunt net superiori celorlalti, care le folosesc.
    Pai sa fie clar un lucru. Da, in acest fel masina e mai rapida, dar ati trecut in domeniul NFS sau Burout, pe care il blamati atat. Viraje luate in mare viteza, prin derapaj controlat.....da, bun pilot, skil adevarat....dar nu mai are nici o treaba cu cursa reala. Dati-mi un singur exemplu de curse auto, unde se merge asa, si va cred. Nicaieri, dar absolut nicaieri in cursele reale, masina NU TREBUIE SA DERAPEZE !!! Facand asta, se pierde timp real, se uzeaza pneul, se risca iesirea in decor. De aceea, se folosesc ABS, TC, ECS si altele.
    Cu cativa ani in urma, jucam F1 online cu niste baieti, care taiau asisturile si imi dadeau fum in nas intradevar. Dar la fiecare viraj, ei faceau drifting mai ceva ca in campionatele americane si japoneze. Pai asta este F1? Asa ceva se vede in realitate in F1? Mai are farmec sa joc asa ceva online?
    In concluzie, fiecare joaca cum vrea, dar cine vrea control mai bun al masinii, trebuie sa foloseasca asisturile cat de cat. O masina de curse adevarata trebuie sa aibe aderenta maxima, sa nu derapeze, sa nu subvireze sau supravireze, decat atat cat sa nu permita ruperea completa a aderentei.

  13. #3313 SP
    Senior Member TiBiKiMiR's Avatar
    Absolut corect ceea ce ai spus ymy.Eu unu nu joc niciodata fara TCS activ, de obicei il pun la valoarea intre 1 si 3...cei care se dau grozavi ca joaca fara asist nu au decat...treaba lor, dar nu cred ca mai suntem pe vremea lui Fangio...in era noastra exista asistenta electronica de tot felul pe masina asa ca folositi-o.

    ---------- Post added 26-01-2011 at 08:56 AM ----------

    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    Exista premiu: trofeul Platinum si premii in joc.
    Pffff...daca ajung sa joc un joc pt trofee atunci o sa fie grav...ce crezi ca as putea face ce acel trofeu Platina daca l-as avea...evident ca NIMIC lol

  14. #3314 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    ymy cine a spus ca derapezi daca dezactivezi tcs? Te invit seara la o partida online cu 15 romani, majoritatea fara assists. O sa vezi ca se joaca frumos, fara influente Nfs sau Burnout. Si masina nu derapeaza daca o controlezi, franezi la timp si cauti o trasa buna in curba. Si cu Tcs 1-2 poti sa derapezi in full throtle

  15. #3315 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    Problema cu TCS sta in felul urmator: este un mod de asistenta bun pentru masinile foarte puternice, care nu pot pune puterea pe asfalt altfel. Este in schimb un impediment pentru a merge rapid, pentru ca, orice s-ar spune, iti reduce din puterea motorului cand crede el ca rotile ar patina.

    Treaba cu derapajul o duceti la extrem, un pic de skidding pentru o masina cu tractiune spate, la iesirea dintr-o curba de exemplu, nu e un lucru foarte rau. In multe cazuri ajuta chiar si la asezarea ei pe trasa mai bine, asta nu inseamna ca masina va face drifting. Incercati sa nu priviti lucrurile asa la maxime, din punctul meu de vedere, in jocuri, pentru masini relativ puternice, TCS incurca foarte mult. Asa cum am mai spus, pentru cele foarte puternice, TCS este indicat. Insa, vorbind de jocuri, Gran Turismo 5 este un pic diferit la capitolul TCS. La ce ma refer, e foarte simplu, masinile pot fi conduse relativ usor fara "derapajul" rotilor, indiferent de puterea lor, putine fiind modelele care necesita TCS in mod deosebit.

    Ca o paranteza, de exemplu in Super GT-ul japonez si in WTCC, ABS-ul, TCS-ul si Controlul Stabilitatii nu sunt permise.

    Oricum, vad multi zmei aici care dau sfaturi, care zic ca noi jucam ca nefesistii, dar pe care i-am tot invitat la multiplayer si s-au facut ca nu au vazut ce se posteaza. Asadar, lasati prejudecatile si mastile si haideti online, sa facem o comunitate romaneasca care sa fie respectata.

  16. #3316 SP
    Member ramusg's Avatar
    Quote Originally Posted by ymy View Post
    Ffocus, m-am documentat. Ai dreptate in ceea ce priveste TC-ul.....dar nu sunt de acord cu cei care sustin ca nu trebuie utilizat in Gran Turismo.
    Sunt baieti pe aici, care fac un titlu de glorie din faptul ca ei taie asisturile, si prin asta, vezi doamne, ei sunt net superiori celorlalti, care le folosesc.
    Pai sa fie clar un lucru. Da, in acest fel masina e mai rapida, dar ati trecut in domeniul NFS sau Burout, pe care il blamati atat. Viraje luate in mare viteza, prin derapaj controlat.....da, bun pilot, skil adevarat....dar nu mai are nici o treaba cu cursa reala. Dati-mi un singur exemplu de curse auto, unde se merge asa, si va cred. Nicaieri, dar absolut nicaieri in cursele reale, masina NU TREBUIE SA DERAPEZE !!! Facand asta, se pierde timp real, se uzeaza pneul, se risca iesirea in decor. De aceea, se folosesc ABS, TC, ECS si altele.
    Cu cativa ani in urma, jucam F1 online cu niste baieti, care taiau asisturile si imi dadeau fum in nas intradevar. Dar la fiecare viraj, ei faceau drifting mai ceva ca in campionatele americane si japoneze. Pai asta este F1? Asa ceva se vede in realitate in F1? Mai are farmec sa joc asa ceva online?
    In concluzie, fiecare joaca cum vrea, dar cine vrea control mai bun al masinii, trebuie sa foloseasca asisturile cat de cat. O masina de curse adevarata trebuie sa aibe aderenta maxima, sa nu derapeze, sa nu subvireze sau supravireze, decat atat cat sa nu permita ruperea completa a aderentei.

    Of, zici ca esti pe hol la hotelul unde sunt cazati pilotii din WRC. Ce sa-ti spun, cam toate cursele de macadam( si nu numai) se bazeaza pe derapaje controlate in viraje cu "amplitudine" de minim 45%( si acum sa-ti spun ca depinde cum e virajul, de stanga sau de drapta, pt ca orice sofer destept cu volan pe stanga stie ca are o roata exact sub piciorul lui stang, de aici si diferentele de abordare a virajelor de stanga si de dreapta). La un curs de " sa fim si noi piloti de curse", Titi Aur spunea un lucru:" daca nu esti in stare sa abordezi un viraj prin derapaj controlat, nu o sa parasesti coada clasamentului si mai exact ultima pozitie". Apropo de tot felul de folozofii de pilotaj, stie cineva care este pozitia corecta la volan? Daca stiti va reamintesc, daca nu, sa bagati la cap pt ca e f important.

    Va asezati in scaun si-l reglati in asa fel incat incheietura palmei( putin mai jos de podul palmei) sa ajunga pe volan la ora 12. Cu asta, cu putin creier pro activ, reactii bune si multa stapanire de sine o sa reusiti sa controlati masina f bine pana la viteze de 100-120 la ora. Dupa aceste viteze trebuie sa tineti cont de o bila uriasa( e imaginara) de plumb care se plimba in spatele carutei , stanga dreapta, fata spte, in fiecare viraj si la fiecare accelerare sau decelerare. Normal ca toata elecronica e facuta sa asiste ( sa ajute, subliniez sa ajute), dar in acelasi timp primordial ramane mecanica masinii si pilotul, soferul ei.

    Va reamintesc celor care inca nu ati condus masini SPORT, suna urat dar asa intelege toata lumea ca masinile sport au asistenta minima spre deloc, figurile de buftea aparute mai nou pe piata sunt facute pt oameni de "rand" ( cu f f f multi bani) care vor si ei sa se dea cu RACHETA si nu au abilitatile unui pilot profesionist dar se cred in stare.

    Mergeti voi cu TCS on si ESP ( si alte ajutatoare) on pe o masina cu mai mult de 200 de cai si o sa vedeti ca va bateti joc de ea si de voi daca va mandriti ca aveti o masina SPORT si ca sunteti piloti ce se dau prin GT5, subliniez piloti.

    Ymy, orice pneu are nevoie de un procent de uzura pt a da randament optim, cursele nu tin 5 zile, iar cand tin se face schimb de pneuri.

    La F1 nu poti sa abordezi virajele cu derapaj controlat datorita trasei si vitezei de rulare specifica masinilor de F1, imagineazati ca ai intra in viraj controlat la viteza cu care abordeaza o masina de F1 virajele de nivel mediu, cam ce s-ar intampa? Derapajul nu se mai numeste controlat este de necontrolat( bila mare de plumb din spate) indiferent daca metoda de abordare este corecta. Sper ca ai inteles pt ca tine de logica, fizica si nu neaparat de experienta. Scuze pt postul lung. Multumesc si spor la tocit cauceoace.

  17. #3317 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    [QUOTE=GreyhounD;

    Oricum, vad multi zmei aici care dau sfaturi, care zic ca noi jucam ca nefesistii, dar pe care i-am tot invitat la multiplayer si s-au facut ca nu au vazut ce se posteaza. Asadar, lasati prejudecatile si mastile si haideti online, sa facem o comunitate romaneasca care sa fie respectata.[/QUOTE]

    Cred ca la zmeul ymy te referi, nu?....adica eu!
    Bun. Pai atunci hai sa-mi dau ,,masca" jos. Sunt un gamer cu skil modest-mediu la GT5 si joc doar cu controlerul. Nu imi place sa joc decat cu asisturi partial activate si cu pneuri racing soft....acolo unde se poate. Cu toate astea insa, am reusit sa ajung relativ rapid la level 35 (A-spec), castigand tot ce se putea castiga aproape din prima. Exceptie au fost campionatele cu historic car si cel cu formula GT. Cel cu historic car l-am castigat cu un Dodge Challenger din a doua incercare, iar la cel cu formule GT, l-am castigat din prima, dar fara sa castig cursele de la Monte Carlo si Suzuka, ci doar celelalte patru.
    La licente si la special challenge-uri, nu am avut nici dorinta si nici putinta de a lua aur decat pe alocuri, insa le-am rezolvat pe toate fara probleme. Exceptia a fost Vettel X Challenge pe care nu am putut sa-l fac si Loeb Challenge pe care inca nu l-am inceput, pentru ca nu ma dau in vant dupa probe de raliu.
    Online nu intru sa joc pentru ca sunt incompatibilitati intre cum imi place mie sa joc si cum le place altora sa joace. Probabil as pierde mereu in fata celor care au volan si s-au obisnuit sa joace fara asisturi, asa ca,.......care ar fi placerea?....ce sa caut acolo?...eu care sunt omul asisturilor, al pneurilor soft, al reglajelor aerodinamice la maximum.
    La final, mai veau sa spun ca nu dau sfaturi nimanui, nu ma dau mare pe aici ca sa ma aflu in treaba, ci imi exprimam doar niste pareri si convingeri personale, care nu am pretentia sa fie litera de lege pentru nimeni.
    Respect criticire si parerile tuturor si in nici un caz nu ma consider superiorul nimanui.

  18. #3318 SP
    Member Lazarica's Avatar
    Quote Originally Posted by ymy View Post
    Cred ca la zmeul ymy te referi, nu?....adica eu!
    Bun. Pai atunci hai sa-mi dau ,,masca" jos. Sunt un gamer cu skil modest-mediu la GT5 si joc doar cu controlerul. Nu imi place sa joc decat cu asisturi partial activate si cu pneuri racing soft....acolo unde se poate. Cu toate astea insa, am reusit sa ajung relativ rapid la level 35 (A-spec), castigand tot ce se putea castiga aproape din prima. Exceptie au fost campionatele cu historic car si cel cu formula GT. Cel cu historic car l-am castigat cu un Dodge Challenger din a doua incercare, iar la cel cu formule GT, l-am castigat din prima, dar fara sa castig cursele de la Monte Carlo si Suzuka, ci doar celelalte patru.
    La licente si la special challenge-uri, nu am avut nici dorinta si nici putinta de a lua aur decat pe alocuri, insa le-am rezolvat pe toate fara probleme. Exceptia a fost Vettel X Challenge pe care nu am putut sa-l fac si Loeb Challenge pe care inca nu l-am inceput, pentru ca nu ma dau in vant dupa probe de raliu.
    Online nu intru sa joc pentru ca sunt incompatibilitati intre cum imi place mie sa joc si cum le place altora sa joace. Probabil as pierde mereu in fata celor care au volan si s-au obisnuit sa joace fara asisturi, asa ca,.......care ar fi placerea?....ce sa caut acolo?...eu care sunt omul asisturilor, al pneurilor soft, al reglajelor aerodinamice la maximum.
    La final, mai veau sa spun ca nu dau sfaturi nimanui, nu ma dau mare pe aici ca sa ma aflu in treaba, ci imi exprimam doar niste pareri si convingeri personale, care nu am pretentia sa fie litera de lege pentru nimeni.
    Respect criticire si parerile tuturor si in nici un caz nu ma consider superiorul nimanui.
    Frumos. Mi se pare corect, nimeni nu ar trebui sa se simta jignit sau ofensat,sunt doar pareri diferite pe care le avem , nu putem fii toti la fel !

  19. #3319 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Mai ramusg vad ca te dai asa mare expert in ale pilotajului dar nu te-am vazut decat 1 data in mp si atunci erai mai tot timpul la plaja sau la pascut.Intra si tu online cu noi sa ne inveti acolo cum se merge sa vedem daca se mai aplica toate teoriile tale si in practica ca asa in teorie nu te credem.
    Eu nu stiu de ce tot va chinuiti sa comparati realitatea cu jocul,cand e clar ca nu este acelasi lucru.Less talk more racing please!

  20. #3320 SP
    __The Game__ GreyhounD's Avatar
    @ymy, nu erai tu vizat dar ma bucur ca postul meu isi atinge usor-usor tinta.

    Stii cum e, vorba multa, saracia omului. Vad ca mult in continuare posteaza despre experienta lor single dar la multi nu vor sa intre. De ce va este frica? Nu va da nimeni peste ceafa daca nu sunteti Schumacheri, pentru ca nici noi nu suntem. Vrem doar sa adunam o mana de romani care sa concureze alaturi de noi curat si cinstit, fara prostii. Cel mai mult conteaza bun simtul si nu skillul.

    Oricum, e ultimul post prin care incerc sa adun romanii de pe acest forum la Gran Turismo 5 online. Daca nu se vrea, nu se vrea. Mai mult decat sa fac ce-am facut si pana acum n-am ce.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 166 of 246 FirstFirst ... 66 116 156 164 165 166 167 168 176 216 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gran Turismo 6 By Dant3 in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 517 Last Post: 05-06-2015, 14:11
  2. Gran Turismo 6 By Tudoran in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 14 Last Post: 26-11-2010, 21:40

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts