Ma prapadesc de ras ..... daca eu faceam asa greseli la serviciu eram demult somer. Dupa ce ca in Romania preturile sunt f exagerate, sa dai 215 lei pe un joc si sa nu-l ai in ziua lansarii mi se pare "nesimtire".
Cum zicea si SirAndrew ati avut jocul de saptamana trecuta, ce era asa greu sa faceti coletele de atunci, sa le dati celor de la Fancurier cu limba de moarte sa-l livreze in ziua lansarii.
Ca sa nu m spun de cate asigurari ati dat ca jocul va ajunge in ziua lansarii, iar faza cu neraspunsul la telefon, totala lipsa de neprofesionalism.
Imi pare rau de copiii astia de 12-18 ani carora le risipiti visele (chiar daca peste ani o sa le para rau ca in loc sa fie pe afara rupeau fashu pe PS3) si care nu merita un asa tratament.
Si v-am zis de atatea ori sa deschideti magazin in Bucuresti, de unde sa poata ridica lumea jocul, dar deh trebuie sa-si faca si aia de la FanCurier comisioane + firma de logistica, impachetari + mai multe persoane care raspund si dau telefoane la clienti (ffs voi parca v-ati scarpina ca oltenii, cu mana stanga peste cap la urechea dreapta).
Si cei care le luati apararea nu o m faceti, legea comertului spune "Clientul nostru, stapanul nostru", nu "Clientul nostru, prostul nostru".
Bookmarks