Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 295 of 452 FirstFirst ... 195 245 285 293 294 295 296 297 305 345 395 ... LastLast
Results 5,881 to 5,900 of 9023

Thread: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii

  1. #5881 SP
    Senior Member Walkman's Avatar
    Pai foarte rau in cazul asta. Daca imi confirm si Razvan asta o sa ma adresez OPC-ului

  2. #5882 SP
    Member viezure's Avatar
    Trist. Vreo 2 useri care au comandat figurina sambata au primit-o deja, iar eu (noi) care am comandat ca disperatii vineri, am primit telefon ieri pe la pranz ca nu mai e in stoc :\ Pacat ca n-am stiut atunci ca ordinea e aleatoare, i-as fi zis si domnisoarei ca-i urat sa-mi spuna ca nu mai au in stoc o chestie pentru ca au dat-o altora care au comandat dupa mine. Trist.

  3. #5883 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Walkman - figurina nu mai este stoc.

  4. #5884 SP
    Senior Member Walkman's Avatar
    @Viezure - Nu e doar trist. E lipsa de profesionalism. Saptamana asta o sa ma adresez OPC-ului sa vad ce parere au dansii despre tratarea comenzilor in mod aleator

  5. #5885 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    De vis!

    Pe site incep sa apara poze cu produse comandate de sambata sau chiar duminica si livrate azi de dimineata.

    Eu am comandat un Prototype de PS3 de vineri seara la 23:40 si nici pana astazi, marti, nu am primit un telefon de confirmare sau infirmare. Pana ieri era pe stoc, acum este "Stoc limitat"...probabil nu mai prind nimic pt. ca am comandat doar Prototype si nu se merita... Macar ziceti-mi daca e pe stoc sau nu si daca e pe stoc, vin eu sa-l iau de la voi ca sunt din BU.

    Ar trebui sa adaugati o sectiune de feedback pe site...asta doar dc. se doreste imbunatatirea serviciilor prestate si fidelizarea a cat mai multor clienti.

    Astept telefonul ala pana la urma...macar pana la sfarsitul zilei de azi!

    O zi eficienta tuturor,

    L.

  6. #5886 SP
    Junior Member master_raresh's Avatar
    Intrebare: Daca nu primesca azi telefon de la gameshop si nici pana cand expira reducerea de 50% voi mai beneficia de aceasta???(nu mi se pare vina mea ptr "seriozitatea" lor sa platesc eu dublu) Deoarece eu am plasat comanda in timpul reducerii ! Va rog raspundeti! Multumesc!

  7. #5887 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    master_raresh - da, vei mai beneficia.

  8. #5888 SP
    Junior Member master_raresh's Avatar
    Ok, multumesc!

  9. #5889 SP
    Member stefipsy's Avatar
    Avand in vedere ca cei de la gameshop , dau dovada de seriozitate si respect fata de clienti in unele cazuri si mai serioase , ( in cazul meu comanda efectuata , ridicata ....joc nou-sigilat ! dar fara disc inauntru ) si totusi schimba jocul/returneaza banii la alegere , desi n-au nici o certitudine ca acel cumparator este rau voit , nu cred c'a existat vre-un criteriu de departajare care sa favorizeze pe cineva in privinta comenzilor efectuate. Procesarea aleatoare a comenzilor ...care cu siguranta nu sunt de ordinul zecilor ...este fireasca.
    Big up GS

  10. #5890 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Pff... s-a ajuns la amenintari cu OPC pentru niste jocuri care nu au fost primite.

    Da, s-au facut niste greseli la organizare si nu ati primit jocurile. Asta e. Data viitoare. In loc sa ne bucuram ca avem (cred ca) pentru prima oara asa o oferta in Romania, noi ne ducem la OPC. Mult noroc. Nu stiu unde scrie ca este obligatoriu sa fie ordonate comenzile in ordinea primirii lor.

    PS: Ce speri sa rezolvi cu OPC-ul?

  11. #5891 SP
    Senior Member Walkman's Avatar
    Ai oarecum dreptate, stiu ca nu rezolv mai nimic, eventual o amenda pe care ar primi-o ei pentru ca pretind profesionalism dar nu dau dovada de el. In fine, ai dreptate, nu am pierdut nimic, desi am fost amagit, m-am linistit asa ca totul e ok pentru mine. Dar in orice caz sper ca pe viitor sa angajeze oameni mai competenti la procesarea comenzilor, si de ce nu chiar un minim gest de bun simt din partea lui Razvan ar fi fost binevenit, si anume de a-si cere scuze. Desi nu e vina lui, are datoria sa reprezinte imaginea Gameshop. Nu e vina mea ca nu am primit figurina desi am comandat-o cu mult inainte de altii care au primit-o, asa ca macar atat ar fi ptut face. In fine, spor la cumparaturi, si sper ca nu te-ai suparat Razvan, dar consider ca am dreptate in ceea ce am zis mai sus

  12. #5892 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Quote Originally Posted by Mika View Post
    ...Nu stiu unde scrie ca este obligatoriu sa fie ordonate comenzile in ordinea primirii lor...
    Nu scrie niciunde dar e de bun simt si logic
    P.S. scuze ca m-am bagat ca musca in lapte dar mi se pare totusi neanregula ca unii considera normal onorarea comenzilor dupa cum vrea sau nu vanzatorul.

  13. #5893 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Nu am zis ca mi se pare normal acest lucru. Dar de aici pana la OPC e cale departe.

  14. #5894 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Tocmai am fost sunat pentru comanda facuta de vineri seara pt. Prototype PS3 varianta standard, care pana ieri era "in stoc" si care si acum apare ca fiind "stoc limitat", raspunsul: NU-L MAI AVEM PE STOC!
    Aviz celor care mai vor sa-l comande...


    Multumesc, la revedere...se pare ca voi continua cu incredere sa cotizez la ebay, RD si siteurile de afara. Pacat!

    Oricum daca se impleneteaza o solutie de onorare a comenzilor mai ETICA, probabil voi mai reveni.

    Bafta la acceptat si multa rabdare!

    L.

  15. #5895 SP
    Senior Member ReNeGaDe124's Avatar
    Quote Originally Posted by Mika View Post
    In loc sa ne bucuram ca avem (cred ca) pentru prima oara asa o oferta in Romania, noi ne ducem la OPC.
    Decat sa faci o treaba care nu este buna pana la capat, mai bine nu o mai faci deloc. Ar fi trebuit pregatita mai bine aceasta promotie, pentru o gestionare mai buna a situatiei. E posibil ca in urma tamtamului asta GameShop sa aiba mai mult de pierdut decat de castigat, atat financiar cat si din punct de vedere al imaginii; din cate se vede sunt persoane foarte nemultumite care si-au exprimat chiar si dorinta de a nu mai cumpara vreodata de la GameShop in urma acestei experiente neplacute.

  16. #5896 SP
    Senior Member Alexandru's Avatar
    Am fost sunat pentru o comanda de vineri.. acum 2 minute, si nu mai au produsul in stoc. (figurina `magica`)


    Si inca o chestie interesanta. Tot pentru o comanda de vineri facuta inainte cu 10 minute.. am fost sunat ieri, si a raspuns mama (eu eram la scoala) si `operatorul` i-a enumerat mamei toate jocurile, dupa care mama a intrebat-o pe respectiva daca sunt toate produsele comandate in stoc, si `operatorul` i-a spus ca da. Aseara ii dau un PM lui Razvan si aflu ca Black Ops Hardened Edition nu a fost confirmat. (nu mai era in stoc)

  17. #5897 SP
    VIP Member RvsS's Avatar
    Quote Originally Posted by Walkman View Post
    si de ce nu chiar un minim gest de bun simt din partea lui Razvan ar fi fost binevenit, si anume de a-si cere scuze. Desi nu e vina lui, are datoria sa reprezinte imaginea Gameshop. Nu e vina mea ca nu am primit figurina desi am comandat-o cu mult inainte de altii care au primit-o, asa ca macar atat ar fi ptut face.
    Imi cer scuze ca fac munca ce pare in zadar si nu ajuta pe nimeni. Voi inceta. Multumesc.

  18. #5898 SP
    Senior Member DeathWings's Avatar
    Tipic oamenilor... dai un deget si nu numai ca ar vrea sa iti ia toata mana, daca s-ar putea ar vrea sa iti smulga toate membrele.

    Pacat ca in loc sa fie apreciat gestul, se ajunge la amenintari doar pentru simplul fapt ca nu ati prins nu stiu ce joc

  19. #5899 SP
    Member felixxx's Avatar
    am tot urmarit thread-ul in ultimele zile si o sa emit o parere obiectiva si sincera. nu am comandat nimic- nu am avut ce sa comand, ce ma interesa nu era in stoc iar ce era in stoc nu mi se parea tentant din punct de vedere al pretului. asta ca sa nu creada cineva ca am vreun resentiment.
    desi laudabila initiativa gs a avut multe lacune, dar nu despre asta vreau sa comentez. este bucataria lor si cu totii stim ca de-a lungul timpului am avut cu ei episoade fericite sau total nefericite si cred ca nu e nimeni pe aici care sa nu ii fi 'blagoslovit' cel putin odata de-a lungul timpului.
    ce mi se pare uimitor este modul in care se comporta unii clienti gs. adica am inteles, e reducere 50%, dar multe dintre jocurile din oferta se gasesc pe aici pe forum sau pe site-uri din afara la preturi mult mai bune. in plus in momentul in care s-a anuntat o astfel de promotie era evident ca unii vor ramane pe dinafara. ca ati comandat vineri la ora 7 sau luni la ora 25 nu cred ca are mare importanta. daca ai comandat vineri la 7 un produs care avea o unitate in stoc iar altcineva a comandat la ora 6.59 acelasi produs, ghinion.
    daca la jocuri mai pot intelege ca unii va puserati mari sperante, la statueta aia din AC chiar nu inteleg de unde atatia nervi.
    dupa ce s-au identificat pe rand vinovatii (basescu, boc, sistemul, gs, operatorii gs, minerii, kratos, etc) totusi ar fi placut pentru noi, cei care urmarim thread-ul asta si din alte motive, sa incetati cu lacrimile. toata lumea stie cum e cand se deschide primul supermarket intr-un oras mai amarat din provincie, deja unii dintre care comenteaza pe aici au inceput sa semene cu aia catarati pe carucioare ca sa ia ultima sticla de ulei putin gaurita de pe ultimul raft din magazin.

  20. #5900 SP
    Senior Member boga's Avatar
    Quote Originally Posted by ReNeGaDe124 View Post
    Decat sa faci o treaba care nu este buna pana la capat, mai bine nu o mai faci deloc. Ar fi trebuit pregatita mai bine aceasta promotie, pentru o gestionare mai buna a situatiei. E posibil ca in urma tamtamului asta GameShop sa aiba mai mult de pierdut decat de castigat
    Cu partea asta sunt si eu de acord. Dar totusi.. haideti sa nu ne indreptam cu totii tirurile asupra lui Razvan. N-are niciun sens si nu e nici corect. Eu am comandat un Gears of War varianta de PC vineri la o ora dupa afisarea bannerului promotional pe site.. ieri am fost sunat pentru confirmare si azi urma sa ajunga comanda.. care n-a mai ajuns. Nu-i bai. Sunt sigur ca o sa ajunga maine

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Gamers.ro - informatii, noutati, sugestii By GamersRO in forum Console Club
    Replies: 142 Last Post: 06-01-2023, 10:50
  2. LED TV - sugestii, informatii By erik95 in forum HiFi
    Replies: 11 Last Post: 02-01-2011, 23:51
  3. Sugestii? By reven in forum Sony PSP, PSP Go & Vita
    Replies: 5 Last Post: 28-09-2009, 22:41
  4. Parteneriat ConsoleGames.ro & GameShop.ro By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 34 Last Post: 01-05-2009, 00:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts