Promotia zilei e deja de doua zile , daca nu chiar 3 ...
Studentul - este weekend si nu am acces sa o schimb, se va schimba luni.
---------- Post added 26-09-2009 at 08:20 PM ----------
1. Nu se poate garanta ca este Jasper, dar tot ce avem acum in stoc e fabricatie dupa 2009, deci sunt sanse foarte, foarte mari sa fie.
2. Da.
3. Da.
pe certificatul de garantie scrie ca daca nu se poate repara ,primesti alta consola la schimb sau banii (asta depinde de client ce alege?)
Salut mane, se pare ca in sfarsit mi-a picat si mie consola...probabil E74 (becul dreapta jos e rosu, tin consola orizontal).
Sincer as vrea sa o aduc personal la garantie, care ar fi procedura pentru asta?
Mersi anticipat.
procedura e sa suni la ei intai(mie mi-a picat joi seara, vineri intre 13-15 nu mi-a raspuns nimeni,o sa sun maine)
Presupun ca nu e vorba de firma noastra.
Intre 10 si 17, luni-vineri. Adresa este Valerian Prescurea nr. 7.
---------- Post added 28-09-2009 at 02:38 AM ----------
tray - se inlocuieste daca este in stoc. Daca nu exista o consola echivalenta, se restituie suma achitata.
Are cineva idee de ce nu raspunde nimeni la telefon la GameShop? Am incercat vineri dimineata, vineri dupa-amiaza, am incercat acum...nimic. Suna si nu raspunde nimeni. As vrea sa cumpar o consola dar la ce responzivi sunt oamenii, mi-e cam teama sa fac comanda direct pe site.
O zi buna!
am sunat vineri toata ziua,acum iarasi nu raspunde nimmeni,WTF,ma uit ca prostu la cerculetele de la consola
aresvoodoo - hmm, nu stiu care e problema, dar fa o comanda pe site. Ea se inregistreaza si vei fi contactat in termenul specificat.
Amur - nu am info din pacate.
tray - ce informatii ai nevoie? La ce numar suni ?
[QUOTE=RvsS;180187]aresvoodoo - hmm, nu stiu care e problema, dar fa o comanda pe site. Ea se inregistreaza si vei fi contactat in termenul specificat.
Mutumesc pentru raspunsul rapid dar, din principiu, nu-mi place cand nu mi se raspunde la telefon atunci cand vreau sa cumpar sau cand sun in legatura cu o garantie. It's just unprofessional. Nu e o afirmatie tendentioasa si nici nu vreau sa flame-uiesc GS (Doamne fereste!!) dar e prima data cand apelez la ei si primul contact sau mai precis lipsa acestuia imi da un gust amar...
Btw, lucrezi la GS, RvsS?
0374200395 am suant si la cel din garantie dar acela nu este alocat(de la best)
vreau sa lamuresc cu garantia,am rrod la xbox 20 gb si in cazul in care nu se poate repara nu doresc sa imi fie schimbata cu una de 60 gb.doresc ori returnare de bani,ori ofer diferenta pt alta comnsola
aresvoodoo - verific linia telefonica sa nu aiba o problema, dar e adevarat ca e posibil ca uneori - 5-10 min pe zi - sa nu fie nimeni langa telefon, se mai poate intampla. Mai fa un apel.
tray - numarul este corect. Despre problema ta:
1.Se lasa consola in garantie.
2. Nu se repara
3. Se inlocuieste cu modelul cel mai apropiat disponibil (in cazul tau pentru ca cel de 20 nu se mai fabrica, se inlocuieste cu 60).
4. Daca nu este in stoc niciun model cu care sa o inlocuim, se returneaza suma platita.
5. Toata aceasta operatiune trebuie sa dureze maxim 15 zile lucratoare daca nu ma insel, din momentul in care este adusa consola la noi. Asta este termenul legal, dar la noi dureaza mai putin. Nu pot sa iti dau un termen pentru ca difera de la caz la caz.
Sper ca este foarte clar acum.
Pot sa confirm. Am patit E74 acum 3 sapt, am lasat-o vineri in Prescurea 7 (daca nu ma insel chiar in bratele lui Razvan) si luni dupa 10 zile aveam acasa consola noua (HDD de 60 in loc de 20).
Multumesc Gameshop.ro si RvsS ! Mi-au ajuns Mirror's Edge si Armored Core , cu intarziere dar au venit .Thx again si astept FIFA10 pe vineri ??
PS : Promotia zilei ...![]()
Studentul - da, FIFA 10 ar trebui sa ajunga vineri la tine. Promotia zilei a fost modificata.
Bookmarks